اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ دنیا کے لیے بد صورت ترین مگر اپنے وقت کے بہترین کردار ضیاء محی الدین کی پہلی برسی "کپاس کی کاشت میں انقلابی تبدیلی وزیراعظم نے انتخابی نتائج میں تاخیر کے الزامات مسترد کر دیے بلوچستان کے علاقے پشین، قلعہ سیف اللہ میں دو بم دھماکے20 افراد جاں بحق جماعت اسلامی نے انتخابات میں دھاندلی کی صورت میں سخت مزاحمت کا انتباہ دے دیا کیا پی ٹی آئی خیبرپختونخوا کا قلعہ برقرار رکھ سکے گی؟ کراچی میں الیکشن کے انتظامات مکمل پی ٹی آئی کا 5 فروری کو نئے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کا اعلان الیکشن کمیشن نے 8 فروری کو عام تعطیل کا اعلان کر دیا

میکش امبانی نےنیویارک میں اپنا گھر بیچ دیا

یوتھ ویژن نیوز : ایشیا کے امیر ترین شخص مکیش امبانی نے حال ہی میں اپنا شاندار مین ہٹن، نیویارک کا کونڈو 9 ملین ڈالر میں فروخت کیا۔

رپورٹ کے مطابق مکیش امبانی نے نیویارک کے اندر 400 W. 12th St. پر واقع سپیریئر انکارپوریشن، ایک لگژری گھر بیچ دیا ہے۔ 9 ملین ڈالر میں

یہ بھی پڑھیں: سونگھنے کی حس کا یادداشت سے گہرا تعلق ہے،ماہرین

شاندار کونڈو، جو چوتھی منزل پر ہے، اس کا کل رقبہ 2,406 مربع فٹ ہے۔

گھر میں دو بیڈروم اور تین مکمل، شاندار اور عصری منسلک باتھ روم ہیں۔

دریائے ہڈسن کا دلکش نظارہ اس کی دلکش خصوصیات میں سے ہے۔

گھر کی 10 فٹ کی چھت شانداری کے ساتھ ٹپکتی ہے۔ اس گھر کی نمایاں خصوصیات میں ہیرنگ ڈیزائن کے ذریعے لکڑی کے نفیس فرش اور ساؤنڈ پروف کھڑکیاں ہیں۔
سپیریئر انک فیکٹری ایک لمبی، 17 منزلہ عمارت میں واقع تھی جسے حقیقت میں سپیریئر انک بلڈنگ کہا جاتا ہے۔

2009 میں، ڈھانچہ رہائش گاہ بننے کے لیے تبدیل ہوا۔

یہ بھی پڑھیں: دبئی ائیر پورٹ پرریچھ طیارے سےفرارہوگیا،رن وے پ عملےکی دوڑیں لگوادیں

عمارت میں Pilates اور یوگا کے لیے اسٹوڈیوز کے ساتھ ایک مکمل لیس جم بھی رکھا گیا ہے۔ جبکہ مہمانوں کے بچوں کے لیے کھیل کا ایک بڑا علاقہ اور سائیکل سواروں کے لیے ایک خصوصی بائیک روم ہے۔

جب آپ سپیریئر ان میں پہنچیں گے، تو ایک دربان آپ کا استقبال کرے گا اور والیٹ پارکنگ ایک آپشن ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com