اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ روس نے پیٹرول کی برآمدات پر 6 ماہ کے لیے پابندی عائد کر دی دنیا کے لیے بد صورت ترین مگر اپنے وقت کے بہترین کردار ضیاء محی الدین کی پہلی برسی "کپاس کی کاشت میں انقلابی تبدیلی وزیراعظم نے انتخابی نتائج میں تاخیر کے الزامات مسترد کر دیے بلوچستان کے علاقے پشین، قلعہ سیف اللہ میں دو بم دھماکے20 افراد جاں بحق جماعت اسلامی نے انتخابات میں دھاندلی کی صورت میں سخت مزاحمت کا انتباہ دے دیا کیا پی ٹی آئی خیبرپختونخوا کا قلعہ برقرار رکھ سکے گی؟ کراچی میں الیکشن کے انتظامات مکمل پی ٹی آئی کا 5 فروری کو نئے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کا اعلان

اسلام آباد ہائی کورٹ نے نیب کیسز میں عمران کی جیل ٹرائل کی درخواست پر فیصلہ محفوظ

یوتھ ویژن : مبشر بلوچ سے اسلام آباد ہائی کورٹ (آئی ایچ سی) نے پی ٹی آئی کے بانی عمران خان کی 190 ملین پاؤنڈز اور توشہ خانہ نیب کرپشن کیسز میں جیل ٹرائل کے خلاف درخواست پر بدھ کو فیصلہ محفوظ کر لیا۔

یوتھ ویژن نیوذ کے مطابق درخواست کی سماعت اسلام آباد ہائی کورٹ کے چیف جسٹس عامر فاروق اور جسٹس طارق محمود جہانگیری کی سربراہی میں دو رکنی بنچ نے کی۔ سابق وزیراعظم کی درخواست کی نفی کرتے ہوئے اٹارنی جنرل فار پاکستان (اے جی پی) منصور اعوان نے عدالت کو آگاہ کیا کہ فیس بک، ٹوئٹر اور یوٹیوب کے اسکرین شاٹس موجود ہیں جن سے ثابت ہوتا ہے کہ میڈیا کو ٹرائل تک رسائی دی جارہی ہے۔

پی ٹی آئی کے بانی کے وکیل شعیب شاہین نے دلائل دیتے ہوئے کہا کہ جیل ٹرائل سے متعلق کوئی عدالتی حکم نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایک نوٹیفکیشن جاری کیا گیا جب ریفرنسز بھی دائر نہیں ہوئے تھے، یہ دلیل دیتے ہوئے کہ بدنیتی واضح ہے۔ مقدمات کی سماعت کرنے والے جج کا حوالہ دیتے ہوئے، وکیل نے کہا کہ وہ "اپنے تمام کام چھوڑ چکے ہیں، صرف ان مقدمات کی سماعت کرنے کے لیے جیل میں بیٹھے ہیں”۔ شاہین کا کہنا تھا کہ وہ جیل ٹرائل کے خلاف نہیں ہیں لیکن کچھ پیرامیٹرز پر عمل کیا جانا چاہیے۔ IHC نے دلائل کے بعد کیس کا فیصلہ محفوظ کر لیا۔

عمران نے انکشاف کیا کہ قریشی کو سائفر کے بارے میں اتفاق سے پتہ چلا

ایک روز قبل ریاست کے اعلیٰ قانون افسر نے اعتراف کیا تھا کہ سابق وزیراعظم عمران خان کے نیب کیسز میں جیل کے اندر ٹرائل کے بارے میں وفاقی حکومت کی جانب سے گزشتہ سال نومبر میں جاری کردہ نوٹیفکیشن میں ٹائپوگرافیکل غلطی ہوسکتی ہے۔ اے جی پی کے ریمارکس ایسے وقت آئے جب ڈویژن بنچ نے عمران کی جیل ٹرائل کے خلاف درخواست کی سماعت دوبارہ شروع کی۔

دلائل کے دوران شاہین نے کہا کہ جیل ٹرائل کے طریقہ کار پر عمل نہیں کیا گیا۔ انہوں نے سفارتی سائفر کیس میں عمران کے جیل ٹرائل کے بارے میں IHC کے حکم کا حوالہ دیتے ہوئے مزید کہا کہ IHC نے تب نوٹ کیا تھا کہ یہ ٹرائل کورٹ ہے جس کو یہ طے کرنا چاہئے کہ آیا کسی ملزم کا ٹرائل جیل میں ہونا چاہئے یا باقاعدہ کمرہ عدالت میں۔

پی ٹی آئی رہنما حماد اظہر نے لاہور میں گرفتاری کی کوشش ناکام بنا دی

انہوں نے کہا کہ ‘آئی ایچ سی نے سائفر کیس میں ٹرائل کورٹ کی کارروائی کو کالعدم قرار دے دیا تھا کیونکہ ٹرائل کورٹ کے متعلقہ جج نے عمران خان کے جیل ٹرائل کا حکم جاری نہیں کیا تھا’۔ تاہم، اے جی پی اعوان نے دلیل دی کہ IHC کا حکم صرف ٹرائل کورٹ پر لاگو ہوتا ہے – ایک خصوصی عدالت جو گزشتہ سال آفیشل سیکرٹ ایکٹ 1923 کے تحت دائر مقدمات کی سماعت کے لیے بنائی گئی تھی – نہ کہ احتساب عدالتوں کی کارروائیوں پر۔

جب چیف جسٹس نے اے جی پی سے پوچھا کہ نیب کے موجودہ مقدمات میں جیل ٹرائل سائفر کیس میں جیل ٹرائل سے کیسے مختلف ہے، تو انہوں نے کہا کہ آفیشل سیکرٹ ایکٹ 1923 میں قومی احتساب آرڈیننس میں 16-B کی شق موجود نہیں ہے۔ 1999، قانون جو نیب اور اس کے مقدمات کو کنٹرول کرتا ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com