اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ عارف علوی کا اہم بیان بانی پی ٹی آئی صرف بااختیار لوگوں سے بات چیت چاہتے ہیں بلوچستان واشک میں کوئٹہ جانے والی بس کھائی میں گرنے سے 28 افراد جاں بحق 22 زخمی حکومت نے بجٹ 2024-25 میں امیروں کے لیے ٹیکس معافی واپس لینے کی تجویز پر غور کرنا شروع کردیا طوفانی بارشوں کے بعد کان کے تباہ ہونے سے 12 بھارتی ہلاک ہو گئے نیوکلیئر پاور کے حوالے سے پاکستان کی 26 سالہ یادگاری تقریب۔ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور میں آئندہ بجٹ پر انڈسٹری اور اکیڈمیا ڈائیلاگ پیشانی کو جھوٹی و خطاء کار کیوں کہا گیا؟ بہاولپور میں باپ کے ہاتھوں کمسن بچیاں قتل خانہ کعبہ کا سونے کا دروازہ ۔ رحمت کا پرنالا اور حجر اسود پر چاندی کا خول چڑھانے کے اعزاز بھی بہاولپور کے حصے میں آیا خانہ کعبہ کے دروازے اور حجر اسود کا خول تیار کرنے والی فیکٹری کے پاکستانی مالک خالق حقیقی سے جاملے

علم بشریات کیا ہے؟

طلبہ کو اس شعبے میں داخلہ کیوں لینا چاہیے، کیا ہنر سیکھے جاتے ہیں اور اس میں کیریئر کے کیا مواقع ہیں؟
(ڈاکٹر فاروق احمد )ایسوسی ایٹ پروفیسر شعبہ بشریات

اسلامیہ یونیورسٹی بہاولپور)
علم بشریات ایک کثیر الشعبہ سماجی سائنس ہے جو انسانی ارتقا، تاریخ، تہذیب، ثقافت، معاشرت، زبانیں، نفسیات، مذہب، سیاست، معیشت، پیداوار، سماجی ترقی، سماجی بہبود، اور انسانی صحت اور تعلیم کا مطالعہ کرتی ہے۔ مقداری (Quantitative) تحقیقی مہارتوں کے علاوہ، یہ منفرد معیاری (Qualitative) تحقیقی طریقے استعمال کرتا ہے، یعنی حصہ لینے والا-مشاہدہ (Observation-Participant) اور ایتھنو گرافیز (Ethnography)۔ اس کے طریقے اب بہت سے دوسرے شعبوں جیسے کہ پبلک ہیلتھ، نرسنگ، سوشیالوجی، سوشل ورک، انٹرنیشنل ڈویلپمنٹ، اور جینڈر اسٹڈیز میں مقبول ہو رہے ہیں۔ یہ پسماندہ اور کمزور لوگوں، جنسوں اور طبقات کو اپنی کہانیاں، الفاظ، زبانی گفتگو، اور گہرائی سے انٹرویو کرنے اور اپنے تجربات کا اظہار کرنے میں مدد کرتا ہے اور کمیونٹیز کو سماجی تبدیلی و ترقی لانے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: پرنسپل صادق پبلک سکول بہاولپور کا ایک دن اسلامیہ یونیورسٹی بہاولپور کے اساتذہ اور طلباء وطالبات کے ساتھ
اس علم کا دائرہ بہت وسیع ہے اور کیریئر کے مواقع بہت وسیع ہیں جن میں ترقی اور بہبود کی تنظیمیں، صحت عامہ اور نرسنگ، انسانی حقوق، مزدوروں کے حقوق، خواتین اور بچوں کے حقوق کی تنظیمیں، اقوام متحدہ اور ڈونر تنظیمیں، بین الاقوامی این جی اوز، ورلڈ بینک، احساس، BISP، PPAF، میڈیا، تحقیق، اور تدریسی ادارے شامل ہیں- اس کے علاوہ، دیگر متعدد سرکاری ملازمتیں، وفاقی اور صوبائی سول سروس کے مقابلے کے امتحانات، ہیلتھ اینڈ نیوٹریشن آفیسرز، سوشل ویلفیئر آفیسرز، اور میڈیکل ویلفیئر آفیسرز بھی حاصل کیے جاسکتے ہیں۔ ان کے علاوہ، گریجویٹس دلچسپ تخلیقی کیریئر کے اختیارات تلاش کر سکتے ہیں: تجربہ کے محقق (Experience Researcher)، سماجی اثرات کے محقق(Social Impact Researcher)؛ صحت سائنسدان(Health Scientist)؛ صارف کا تجربہ (UX) محقق (User Experience Researcher)؛ میوزیم معلم؛ اور ڈیجیٹل کیوریٹر۔
اس مضمون کا مطالعہ کرنے کے بعد، طلباء مختلف مہارتیں سیکھ سکتے ہیں، مثال کے طور پر، بین ذاتی اور مواصلات کی مہارت(Interpersonal& communication skills)، انٹرویو کی مہارت، کہانی لکھنے، نمونے لینے، سروے، وکالت(advocacy)، سیاسی-اقتصادی تجزیہ، ڈیٹا کا تجزیہ، رپورٹ لکھنا، مسئلہ حل کرنے کی مہارت، کثیر ثقافتی اور تنازعات کا حل، پالیسی سازی، پراجیکٹ مینجمنٹ، غیر نمائندہ کمیونٹیز کی نمائندگی، صحت کی دیکھ بھال کی مضبوطی، صحت کی تعلیم اور فروغ، غربت کا خاتمہ، ماحولیاتی تحفظ، اور پائیدار ترقی اور امن۔

یہ بھی ہڑھیں: اسلامیہ یونیورسٹی بہاو ل پور میں انسدادِ ڈینگی مہم کے سلسلے میں مختلف سرگرمیاں جاری
بشریات ایک مفید اور کارآمد مضمون ہے۔ روزگار اور شخصیت سازی میں اس کی اہمیت
دوگنا ہے۔ یہ عالمگیر مضمون کالج اور یونیورسٹی کی سطح پر پڑھایا جاتا ہے۔ یورپ، امریکہ اور دنیا کے ترقی یافتہ ممالک میں اس ڈسپلن سے متعلق یکساں بہترین مواقع موجود ہیں۔ پاکستان میں اس کا آغاز قائداعظم یونیورسٹی اسلام آباد سے ہوا۔ اس کی اہمیت اور ضرورت کو محسوس کرتے ہوئے جنوبی پنجاب کے عظیم تعلیمی ادارے اسلامیہ یونیورسٹی بہاولپور میں گزشتہ کئی سالوں سے اس کی تعلیم بڑے اہتمام کے ساتھ جاری ہے۔ اس میں ایک متحرک فیکلٹی ہے جس میں پروفیسرز اور لیکچررز شامل ہیں جن کے پاس تدریس اور تحقیق کا وسیع تجربہ ہے۔ فیکلٹی اعلیٰ تعلیم یافتہ اساتذہ، مرد اور خواتین پر مشتمل ہے۔ انتھروپولوجی میں چار سالہ مربوط بی ایس (آنرز) کے لیے ڈیزائن کی گئی اسکیم آف اسٹڈی کورسز کی ایک وسیع رینج پیش کرتی ہے جو طلباء کو اپنی دلچسپی کے شعبوں کا تعین کرنے اور فیلڈ پر مبنی تحقیق کرنے کے قابل بنائے گی۔
تعلیم کے معیار کو بہتر بنانے کے لیے انتھروپولوجی کا شعبہ بین الاقوامی اسکولوں اور یونیورسٹیوں کے ساتھ تعاون کرنے جا رہا ہے تاکہ ان کے طالب علم کو فیلوشپ، اپرنٹس شپ اور انٹرن شپ حاصل کرنے میں مدد ملے۔ IUB میں شعبہ بشریات جلد ہی ایم فل اور پی ایچ ڈی پروگرامز شروع کرے گا۔ تاکہ تعلیم اور تحقیق کا دائرہ مزید وسیع ہو سکے۔ بہترین فوائد اور سہولیات کے ساتھ داخلے جاری ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com