اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ بلوچستان واشک میں کوئٹہ جانے والی بس کھائی میں گرنے سے 28 افراد جاں بحق 22 زخمی حکومت نے بجٹ 2024-25 میں امیروں کے لیے ٹیکس معافی واپس لینے کی تجویز پر غور کرنا شروع کردیا طوفانی بارشوں کے بعد کان کے تباہ ہونے سے 12 بھارتی ہلاک ہو گئے نیوکلیئر پاور کے حوالے سے پاکستان کی 26 سالہ یادگاری تقریب۔ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور میں آئندہ بجٹ پر انڈسٹری اور اکیڈمیا ڈائیلاگ پیشانی کو جھوٹی و خطاء کار کیوں کہا گیا؟ بہاولپور میں باپ کے ہاتھوں کمسن بچیاں قتل خانہ کعبہ کا سونے کا دروازہ ۔ رحمت کا پرنالا اور حجر اسود پر چاندی کا خول چڑھانے کے اعزاز بھی بہاولپور کے حصے میں آیا خانہ کعبہ کے دروازے اور حجر اسود کا خول تیار کرنے والی فیکٹری کے پاکستانی مالک خالق حقیقی سے جاملے امیر کویت اور امیر قطر نے وزیراعظم محمد شہباز شریف کی دورہء پاکستان کی دعوت کو قبول کر لیا

سول اور ملٹری قیادت کا پاکستان کے لیے مل کر کام کرنے کا عزم

یوتھ ویژن : ثاقب ابراہیم غوری سے وزیراعظم شہباز شریف نے جی ایچ کیو راولپنڈی کے دورے کے دوران شہداء کو خراج عقیدت پیش کیا، یادگار شہدا پر پھولوں کی چادر چڑھائی بھی کی گئی-

اسلام آباد: (یوتھ ویژن نیوز تازہ ترین۔16 مارچ۔2024ء) ملک کی سول اور ملٹری قیادت نے قومی مفادات کو برقرار رکھنے اور خوشحال اور محفوظ پاکستان کے لیے مل کر کام کرنے کے عزم کا اعادہ کیا ہے۔

اس بات کا اظہار وزیر اعظم شہباز شریف اور چیف آف آرمی سٹاف جنرل سید عاصم منیر نے آج وزیر اعظم کے جنرل ہیڈ کوارٹرز راولپنڈی کے دورے کے دوران کیا۔ ان کے ہمراہ کابینہ کے اہم ارکان بھی تھے۔

یوتھ ویژن نیوز کے مطابق آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر نے وزیراعظم کا استقبال کیا گیا اور انہیں گارڈ آف آنر پیش کیا۔یادگار شہدا پر پھولوں کی چادر چڑھائی، وزیراعظم نے شہداء کو خراج عقیدت پیش کیا۔

گارڈ آف آرنر

دورے کے دوران وزیراعظم شہبا ز شریف اور کابینہ کے ارکان نے عسکری قیادت کے ساتھ قومی سلامتی، علاقائی استحکام اور فوجی تیاریوں کے امور پر بات چیت کی۔

انہیں موجودہ سیکورٹی ماحول، خطرے کے اسپیکٹرم، سیکورٹی خطرات سے نمٹنے اور انسداد دہشت گردی کی جاری کارروائیوں کے بارے میں بریفنگ دی گئی۔

اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے وزیر اعظم شہباز شریف نے یقین دلایا کہ حکومت مسلح افواج کی آپریشنل تیاریوں کو یقینی بنانے کے لیے درکار تمام وسائل فراہم کرے گی۔

وزیراعظم شہباز شریف اور کابینہ کے ارکان نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاک فوج کی پیشہ وارانہ مہارت، آپریشنل تیاریوں اور قربانیوں کو سراہا۔

انہوں نے ملک کی علاقائی سالمیت کے تحفظ اور امن و استحکام کو یقینی بنانے میں پاک فوج کی لگن کو بھی سراہا۔

وزیراعظم شہباز شریف نے کہا کہ پاکستان عروج پر ہے اور پاکستان کے پرامن عروج کو یقینی بنانے میں مسلح افواج کے کردار پر زیادہ زور نہیں دیا جا سکتا۔

یوتھ ویژن نیوز کے مطابق چیف آف آرمی سٹاف جنرل عاصم منیر نے دورے اور فوج پر اعتماد بحال کرنے پر وزیر اعظم کا شکریہ ادا کیا۔

چیف آف آرمی سٹاف جنرل عاصم منیر نے اس بات کی تصدیق کی کہ پاک فوج قوم کی توقعات پر پورا اترتی رہے گی اور پاکستان کو درپیش سیکیورٹی چیلنجز سے نمٹنے میں حکومت کی بھرپور حمایت کرے گی۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com