اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ روس نے پیٹرول کی برآمدات پر 6 ماہ کے لیے پابندی عائد کر دی دنیا کے لیے بد صورت ترین مگر اپنے وقت کے بہترین کردار ضیاء محی الدین کی پہلی برسی "کپاس کی کاشت میں انقلابی تبدیلی وزیراعظم نے انتخابی نتائج میں تاخیر کے الزامات مسترد کر دیے بلوچستان کے علاقے پشین، قلعہ سیف اللہ میں دو بم دھماکے20 افراد جاں بحق جماعت اسلامی نے انتخابات میں دھاندلی کی صورت میں سخت مزاحمت کا انتباہ دے دیا کیا پی ٹی آئی خیبرپختونخوا کا قلعہ برقرار رکھ سکے گی؟ کراچی میں الیکشن کے انتظامات مکمل پی ٹی آئی کا 5 فروری کو نئے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کا اعلان

ChatGPT کا استعمال کرتے ہوئے اپنی مرضی کے مطابق GPT کیسے بنائیں

یوتھ ویژن : (علی رضا ابراہیم غوری ) OpenAI کی حسب ضرورت GPT خصوصیت سال کی سب سے دلچسپ چیزوں میں سے ایک بن گئی ہے، جو آپ کو زبان، انداز، ڈیٹا اور ان کے ہونے کی وجہ کے ساتھ اپنی مرضی کے مطابق GPT بوٹ بنانے کی اجازت دیتی ہے۔

چیٹ بوٹس تیزی سے مقبول ہو گئے ہیں کیونکہ صارفین ان AI سسٹمز کو معلومات، نئی مہارتیں سیکھنے، کام کے کاموں میں مدد کرنے یا کم ہونے پر دوستانہ گفتگو کے لیے استعمال کرنا شروع کر دیتے ہیں۔

تاہم، جب OpenAI نے گزشتہ نومبر میں اپنی مرضی کے مطابق GPT فیچر متعارف کرایا، صارفین کو اپنے AI اسسٹنٹ کو اپنی مرضی کے مطابق کرنے کا موقع ملا۔

یہاں یہ ہے کہ آپ ChatGPT Plus سبسکرپشن ($20/مہینہ) کے ساتھ اپنا GPT کیسے بنا سکتے ہیں اور اپنے AI دوست کے ساتھ اپنی پہلی بات چیت شروع کر سکتے ہیں-

جی پی ٹی بنانے کے لیے، اپنے ویب براؤزر پر چیٹ جی پی ٹی کھولیں اور مینو سے جی پی ٹی دریافت کریں کو منتخب کریں۔ صارفین کو عوامی طور پر دستیاب چند GPTs پیش کیے جائیں گے جو مختلف مقاصد کے لیے بنائے گئے ہیں جو ان کے مقصد کے مطابق ہونے پر استعمال کیے جا سکتے ہیں۔ اپنا بنانے کے لیے، Create+ کو منتخب کریں اور بائیں سائڈبار پر آپ جس قسم کے بوٹ بنانا چاہتے ہیں اس کی وضاحت کرنا شروع کریں۔ نام، لہجہ، گفتگو کے انداز، اور دیگر ایڈجسٹمنٹس کو بہتر کریں جو آپ بوٹ میں کرنا چاہتے ہیں اور دائیں جانب پیش نظارہ ونڈو میں اس کی جانچ کریں۔

اگر آپ مزید تفصیل میں کھودنا چاہتے ہیں تو، کنفیگر ٹیب پر کلک کریں اور GPT Creator کے ذریعے لکھے گئے اپنے بوٹ کی ساخت اور طرز کو نوٹ کرنے کے لیے ہدایات پرامپٹ تلاش کریں۔ آپ کی ضروریات کے مطابق اس میں ترمیم کی جا سکتی ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنی آواز اور گفتگو کے انداز کو ایڈجسٹ کرنا نہ بھولیں، کام کرنے کی فہرست کا اشارہ، آخری گفتگو کے خلاصے کی یاد دہانی، اور فراہم کردہ لنکس اور ذرائع کے ساتھ ویب کا استعمال کرتے ہوئے حقائق کی جانچ کریں۔

اپ لوڈ فائلز اور پھر نالج کے تحت اسے شامل کر کے آپ مخصوص ڈیٹا یا علم بھی داخل کر سکتے ہیں جس کے لیے آپ کو اپنے بوٹ کی ضرورت ہوتی ہے، جیسے کہ کسی خاص گیم کے قواعد۔ تخلیق کار GPT میں اضافی خصوصیات بھی شامل کر سکتے ہیں، جیسے ویب براؤزنگ، DALL-E امیج جنریشن، اور کوڈ انٹرپریٹر۔ کوڈر دستی طور پر نیا ایکشن بنائیں بٹن سے دیگر اعمال شامل کر سکتے ہیں۔

GPT مکمل ہونے کے بعد، AI بوٹ کو محفوظ کریں اور منتخب کریں کہ آیا یہ صرف آپ کے لیے، عوامی طور پر سب کے لیے، یا لنک کے ذریعے قابل رسائی ہونا چاہیے۔ یہاں تک کہ آپ اس کے زمرے کے ساتھ اس شخص یا گروپ کے لیے لوگو اور عہدہ بھی شامل کر سکتے ہیں جس نے اسے بنایا ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com