اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ پنجاب حکومت کا بیوروکریسی کے تبادلے نہ کرنے کا فیصلہ کارل سیگن (1934 – 1996) ایک عظیم سائنسدان فالج کے اٹیک سے پوری عمر کی معذوری ہونے سے بچائیں ڈیپارٹمنٹ آف ہارٹیکلچر فیکلٹی آف ایگریکلچر اینڈ انوائر منٹ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور اور پاکستان سوسائٹی آف ہارٹیکلچر سائنسز کے زیر اہتمام8ویں دو روزہ انٹرنیشنل کانفرنس آل پاکستان انٹرورسٹی ریسلنگ چیمپئن شپ، اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور نے 4 کانسی اور1چاندی کامیڈل جیت لیا صدرمملکت کی منظوری کے بغیر ہی قومی اسمبلی کا اجلاس کل صبح 10 بجے طلب، نوٹیفکیشن جاری ملتان ریجن میں بجلی چوروں اور نادہندگان کے خلاف آپریشن جاری نگران وزیراعظم انوارالحق کاکڑ بلوچ لاپتہ افراد کیس میں اسلام آباد ہائیکورٹ پیش ہو گئے یادداشت کوتیز کرنے کیلئےمفید مشقیں وفاقی محتسب بہاولپورریجن میں واپڈا سمیت دیگرمحکموں کیخلاف شکایات پرعوام کو25 لاکھ روپے کاریلیف مل گیا

میری سیاست حریفوں کے برعکس ذاتی مفادات کے لیے نہیں، بلاول

یوتھ ویژن: شہزاد حُسین بھٹی سے پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے بدھ کے روز کہا کہ ان کے حریفوں کے برعکس، ان کی سیاست ذاتی مفادات کے لیے نہیں ہے۔

یوتھ ویژن نیوز کے مطابق سرگودھا میں عوامی اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا کہ نفرت اور تفرقہ کی سیاست نے معاشرے کو تقسیم کیا ہے، عوام کو ایک دوسرے سے لڑانے پر مجبور کیا جا رہا ہے۔

بلاول کا اقتدار میں آکر 17وزارتیں بند کرنے کا اعلان

انہوں نے ‘نفرت اور انتقام کی سیاست’ کو دفن کرنے کے عزم کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ پی پی پی شدید معاشی بحران سے گزرنے والے ملک اور اس کے عوام کی مدد کرے گی۔ پی پی پی کے رہنما نے تین بار کے سابق وزیر اعظم نواز شریف پر بھی طنز کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) کے سپریمو صرف چوتھی بار اقتدار میں واپسی کا موقع ڈھونڈ رہے ہیں۔

انہوں نے قوم کے مسائل کو نظر انداز کرنے پر دیگر سیاسی جماعتوں کو بھی تنقید کا نشانہ بنایا۔
پی پی پی چیئرمین نے کہا کہ چوتھی بار وزیراعظم بننے کے خواہشمند نے کبھی اپنا منشور ظاہر نہیں کیا۔

پارٹی چیئرمین نے کہا کہ پیپلز پارٹی بے نظیر کے وژن کو لے کر میدان میں اتری ہے، اس کے پاس عوام کو درپیش مسائل کا حل موجود ہے۔ کسانوں کو فصلوں کی اصل قیمت نہیں ملتی، مزدور قوت ان کی محنت کے مقابلے میں آمدنی سے محروم ہے۔ جو لوگ روزگار کی تلاش میں ہیں ان کے پاس روزگار کے مواقع نہیں ہیں،” بلاول نے کہا۔

انہوں نے مزید کہا کہ میں نہ تو سخت الفاظ سے سیاست کر رہا ہوں اور نہ ہی ذاتی فائدے کے لیے۔ اپنے 10 نکاتی ایجنڈے کا حوالہ دیتے ہوئے جس میں مہنگائی، غربت اور بے روزگاری کے مسائل پر توجہ دی گئی ہے، بلاول نے کہا کہ وہ ان معاملات کا حل تجویز کرتے ہیں۔

انہوں نے اس بات کا اعادہ کیا کہ پیپلز پارٹی دوبارہ اقتدار میں آنے پر عوام کی مدد کرے گی اور قوم کو دوبارہ پھلنے پھولنے میں مدد دے گی۔ بلاول بھٹو نے کہا کہ 10 نکاتی ایجنڈا قوم کے ہر فرد تک پہنچانا ہوگا تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ ان کا ووٹ ضائع نہ ہو اور یہ آئندہ انتخابات میں ‘تیر’ کو ووٹ دے کر کیا جا سکتا ہے۔ پی پی پی چیئرمین نے کہا کہ "میری فہرست میں پہلا ایجنڈا آمدنی کو دوگنا کرنا ہے تاکہ سب کو یقین ہو کہ پی پی پی اوسط آمدنی بڑھانے کا اپنا وعدہ پورا کر رہی ہے،” پی پی پی چیئرمین نے کہا۔ بلاول نے ملک بھر میں تیس لاکھ گھر بنانے کا عزم بھی کیا۔ سابق وزیر خارجہ نے کہا کہ پارٹی بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام (بی آئی ایس پی) میں اضافے کے ساتھ ساتھ خواتین کو بلاسود قرضے فراہم کرے گی تاکہ وہ ملکی معیشت میں اپنا کردار ادا کر سکیں۔ بلاول بھٹو نے منگل کو وعدہ کیا کہ اقتدار میں آنے کے بعد ملک میں کوئی سیاسی قیدی نہیں رہے گا، عوام سے اپیل ہے کہ وہ 8 فروری کو نفرت کی سیاست کو دفن کرنے کے لیے ’تیر‘ پر مہر لگائیں۔

یہاں ہاکی گراؤنڈ میں ایک عوامی اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے بلاول نے تین بار سابق وزیر اعظم رہنے والے نواز شریف پر طنز کرتے ہوئے الزام عائد کیا کہ اگر انہیں ووٹ دیا گیا تو پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) قائد سیاسی انتقام کا سہارا لیں گے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com