Your theme is not active, some feature may not work. Buy a valid license from stylothemes.com
روزنامہ یوتھ ویژن کی جانب سے تمام اہل اسلام کو دل کی اتہا گہرائیوں سے عیدالفطر 2024 مبارک ہو اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ بھارت کے ساتھ 5 بلین ڈالر کی تجارت معطل اسحاق ڈار نے وجہ بتا دی ملکی تاریخ میں پہلی دفعہ صوبے بھر کے سرکاری سکولوں کے لاکھوں بچوں نے اپنے 60,000 نمائندے منتخب کر لیے کرغزستان میں پاکستانی طلباء کو ہجومی تشدد کے واقعات ‘انتہائی تشویشناک’ گھروں کے اندر رہنے کا مشورہ دے دیا عمر ایوب نے بانی پی ٹی آئی کے 7 مقدمات کو مسترد کرتے ہوئے ‘چوری شدہ نشستوں’ کی واپسی پر بات چیت کی ہے ایلون مسک کا بڑا اعلان ٹویٹر X.com بن گیا قومی اسمبلی نے پی ٹی آئی کی زرتاج گل کے خلاف اعتراض پر ن لیگ کے طارق بشیر چیمہ کو موجودہ اجلاس کے لیے معطل کر دیا سپریم کورٹ نے عدلیہ کے خلاف ریمارکس پر فیصل واوڈا اور مصطفیٰ کمال کو شوکاز نوٹس جاری کر دیئے ٹائمز ہائر ایجوکیشن ینگ یونیورسٹی رینکنگ 2024 نے 33 پاکستانی اداروں کو تسلیم کیا ہے جن میں اسلامیہ یونیورسٹی آف بہاولپور بھی شامل ہے، تعلیم اور تحقیق میں ان کی شاندار کارکردگی پر اپنی فہرست جاری کردی نیب قوانین کی سماعت جس میں عمران خان کو شامل کیا گیا ہے، 2 مزیدکیسیزمیں سزا معطل پی ٹی آئی جو تبلیغ کرتی ہے اس پر عمل نہیں کرتی، بلاول بھٹو

ریجینل پلان 9 کے ساتھ اپنے کاروباری آئیڈیا کو حقیقت میں بدلیں

ریجینل پلان 9 فنڈنگ کے اہم مواقعے

یوتھ ویژن : (علی رضا غوری سے ) ریجینل پلان9 کے ساتھ اپنے کاروباری آئیڈیا کو حقیقت میں بدلنے کا اہم موقع-

پلان 9
پلان 9

ریجنل پلان 9، پنجاب انفارمیشن ٹیکنالوجی بورڈ (PITB) کا ایک اہم منصوبہ، صوبے بھر میں ٹیکنالوجی انکیوبیشن سینٹرز کا نیٹ ورک قائم کرکے پنجاب کے کاروباری منظرنامے میں انقلاب برپا کر رہا ہے۔ اس مہتواکانکشی اقدام کا مقصد اختراع کاروں، کاروباری افراد اور اسٹارٹ اپس کو بااختیار بنانا ہے، انہیں کامیابی کے لیے ضروری وسائل، تعاون اور بنیادی ڈھانچہ فراہم کرنا ہے۔ ایسا کرنے سے، علاقائی منصوبہ 9 نہ صرف اقتصادی ترقی کو فروغ دے رہا ہے بلکہ جدت، تخلیقی صلاحیتوں اور تعاون کی ثقافت کو بھی فروغ دے رہا ہے۔

ریجنل پلان 9 انکیوبیشن سینٹر

ریجنل پلان 9 انکیوبیشن سینٹر، پنجاب انفارمیشن ٹیکنالوجی بورڈ (PITB) کا ایک فلیگ شپ پراجیکٹ، ایک جامع انٹرپرینیورشپ سپورٹ پروگرام ہے جو اختراعی آئیڈیاز اور ابتدائی مرحلے کے کاروبار کو فروغ دینے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ یہ جدید انکیوبیشن سنٹر ایک متحرک ماحولیاتی نظام پیش کرتا ہے، جو اعلیٰ درجے کے بنیادی ڈھانچے تک رسائی، صنعت کے ماہرین سے رہنمائی، فنڈنگ ​​کے مواقع، اور ہم خیال کاروباریوں کا ایک متحرک نیٹ ورک فراہم کرتا ہے۔ اپنی اسٹریٹجک شراکت داری اور وسائل سے فائدہ اٹھاتے ہوئے، علاقائی منصوبہ 9 انکیوبیشن سینٹر اسٹارٹ اپس کو عام رکاوٹوں پر قابو پانے، ترقی کو تیز کرنے اور اسکیل ایبلٹی حاصل کرنے کے قابل بناتا ہے۔ مرکز کا جامع اور معاون ماحول جدت، تخلیقی صلاحیتوں اور تعاون کو فروغ دیتا ہے، کاروباری افراد کو اپنے وژن کو کامیاب کاروبار میں تبدیل کرنے، روزگار کے مواقع پیدا کرنے اور خطے میں اقتصادی ترقی کو آگے بڑھانے کے لیے بااختیار بناتا ہے۔ اپنے آگے کی سوچ اور فضیلت کے عزم کے ساتھ، ریجنل پلان 9 انکیوبیشن سنٹر نے خود کو پنجاب میں انٹرپرینیورشپ اور جدت طرازی کے ایک مرکز کے طور پر قائم کیا ہے، جو ڈیجیٹل لینڈ سکیپ اور اس سے آگے کے مستقبل کو تشکیل دے رہا ہے۔

ریجنل پلان 9 تک بہاولپور سمیت نو ضلعی ہیڈکوارٹرز کی توسیع اس سفر میں ایک اہم سنگ میل ہے۔ ہر انکیوبیشن سنٹر حکمت عملی کے مطابق عوامی یونیورسٹی کے اندر واقع ہے، جو ان اداروں کی تعلیمی مہارت، تحقیقی صلاحیتوں اور ٹیلنٹ پول سے فائدہ اٹھاتا ہے۔ اکیڈمیا اور انڈسٹری کے درمیان یہ ہم آہنگی اسٹارٹ اپس کو جدید علم، وسائل اور نیٹ ورکس کو حاصل کرنے کے قابل بناتی ہے، جو ان کی ترقی اور کامیابی کو تیز کرتی ہے۔

انکیوبیشن سینٹرز خدمات کا ایک جامع مجموعہ پیش کرتے ہیں، بشمول کام کرنے کی جگہیں، تیز رفتار انٹرنیٹ، رہنمائی کے پروگرام، تربیت اور ورکشاپس، فنڈنگ ​​کے مواقع تک رسائی، اور صنعت کے ماہرین اور سرمایہ کاروں سے رابطے۔ ایک معاون ماحولیاتی نظام فراہم کر کے، علاقائی منصوبہ 9 کاروباری افراد کو اپنے بنیادی کاروبار پر توجہ مرکوز کرنے، مشترکہ چیلنجوں پر قابو پانے، اور توسیع پذیری حاصل کرنے کے قابل بناتا ہے۔

درخواستیں اب بہاولپور میں Cohort 6 کے لیے لائیو ہیں، جو خواہشمند کاروباری افراد اور سٹارٹ اپس کو علاقائی پلان 9 فیملی میں شامل ہونے کی دعوت دے رے ہیں۔ یہ گروہ جدت پسندوں کے لیے خصوصی وسائل، سرپرستی اور فنڈنگ ​​تک رسائی کے ساتھ اپنے خیالات کو حقیقت میں بدلنے کا ایک دلچسپ موقع ہونے کا وعدہ کرتا ہے۔ چاہے آپ طالب علم ہوں، نوجوان کاروباری ہوں، یا تجربہ کار پیشہ ور ہوں، علاقائی منصوبہ 9 آپ کو درخواست دینے اور اس تبدیلی کے سفر کا حصہ بننے کی ترغیب دیتا ہے۔

مقامی ٹیلنٹ اور آئیڈیاز کی حمایت کرتے ہوئے، علاقائی منصوبہ 9 معاشی ترقی کو آگے بڑھا رہا ہے، روزگار کے مواقع پیدا کر رہا ہے، اور پنجاب کو تکنیکی مہارت کے مرکز کے طور پر پوزیشن دے رہا ہے۔ اس اقدام نے پہلے ہی قابل ذکر کامیابی دکھائی ہے، متعدد سٹارٹ اپ پروگرام سے فارغ التحصیل ہوئے اور اہم سنگ میل حاصل کیے ہیں۔ بہاولپور اور دیگر اضلاع تک اس کی توسیع کے ساتھ، علاقائی منصوبہ 9 اور بھی زیادہ اثر ڈالنے کے لیے تیار ہے، جو اختراع کرنے والوں اور کاروباری افراد کو پنجاب اور اس سے باہر کے مستقبل کی تشکیل کے لیے بااختیار بنائے گا۔ ریجنل پلان 9 پنجاب میں کاروباری افراد اور اختراع کرنے والوں کے لیے امید کی کرن ہے، جو اسٹارٹ اپس کے فروغ کے لیے ایک جامع ماحولیاتی نظام پیش کرتا ہے۔ بہاولپور اور دیگر اضلاع تک اس کی توسیع کے ساتھ، یہ اقدام خطے کے اقتصادی منظرنامے پر گہرا اثر ڈالنے کے لیے تیار ہے۔ اگر آپ کاروباری یا اسٹارٹ اپ کے خواہشمند ہیں، تو بہاولپور میں Cohort 6 کا حصہ بننے اور ریجنل پلان 9 فیملی میں شامل ہونے کے اس موقع کو ضائع نہ کریں۔ ابھی اپلائی کریں اور اپنے اختراعی آئیڈیاز کو کامیاب کاروبار میں بدلنے کے لیے سفر کا آغاز کریں!

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com