اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ دنیا کے لیے بد صورت ترین مگر اپنے وقت کے بہترین کردار ضیاء محی الدین کی پہلی برسی "کپاس کی کاشت میں انقلابی تبدیلی وزیراعظم نے انتخابی نتائج میں تاخیر کے الزامات مسترد کر دیے بلوچستان کے علاقے پشین، قلعہ سیف اللہ میں دو بم دھماکے20 افراد جاں بحق جماعت اسلامی نے انتخابات میں دھاندلی کی صورت میں سخت مزاحمت کا انتباہ دے دیا کیا پی ٹی آئی خیبرپختونخوا کا قلعہ برقرار رکھ سکے گی؟ کراچی میں الیکشن کے انتظامات مکمل پی ٹی آئی کا 5 فروری کو نئے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کا اعلان الیکشن کمیشن نے 8 فروری کو عام تعطیل کا اعلان کر دیا

نواز نے مسلم لیگ ن کا منشور ظاہر کر دیا، اقتدار میں آنے پر ‘مکمل طور پر عمل درآمد’ کرنے کا عزم

یوتھ ویژن : عمران منیر قذافی سے انتخابات میں دو ہفتے سے بھی کم وقت رہ جانے کے بعد، پاکستان مسلم لیگ-نواز (پی ایم ایل-این) کے سپریمو نواز شریف نے ہفتے کے روز پارٹی کے منشور کی نقاب کشائی کی اور اقتدار میں آنے کی صورت میں اسے "مکمل طور پر نافذ” کرنے کا عزم کیا۔

مسلم لیگ ن کا منشور اپنے گڑھ لاہور میں پارٹی کے اجتماع میں سامنے آیا، سابق وزیراعظم نے ملکی معیشت کو مسلم لیگ ن کے منشور کا اہم ترین پہلو قرار دیا۔

یوتھ ویژن نیوز کے مطابق نواز شریف نے کہا کہ حکومت سے نکالنا تکلیف دہ ہے، غلطیوں کا علم ہونا چاہیے۔ سابق وزیر اعظم نے کہا کہ میں اس بحث میں نہیں جانا چاہتا کہ آر ٹی ایس کو کیسے بند کیا گیا لیکن اگر اسے بند نہ کیا جاتا تو پنجاب کی طرح مرکز میں بھی ہماری حکومت ہوتی۔

یوتھ ویژن: مسلم لیگ ن کے سپریمو نے کہا کہ انہیں امید ہے کہ لوگ پارٹی کا منشور پڑھیں گے۔ نواز شریف نے سابق وزیراعظم عمران خان کے حوالے سے کہا کہ ‘اگر میں پچھلی حکومت میں اس شخص کی بجائے ہوتا جسے آپ نے دیکھا تو میں وہ کام کبھی نہ کرتا جو اس نے کیا’۔

نواز نے کہا کہ کے پی کے لوگوں کو آسانی سے بے وقوف بنایا جاتا ہے، کیونکہ انہوں نے عمران خان کو ووٹ دیا تھا۔

نواز شریف نے اس عزم کا اظہار کیا کہ اگر وہ چوتھی بار اقتدار میں آئے تو مسلم لیگ (ن) کی حکومت بجلی کے بلوں میں 20 سے 30 فیصد تک کمی کرے گی اور "سستی اور بڑھی ہوئی بجلی” فراہم کرے گی اور ملک میں ترقی میں اضافہ کرے گی۔

منشور میں بڑے پیمانے پر روزگار پیدا کرنے کے پروگرام اور کاروبار کے قیام کے لیے آسان سے محفوظ قرضوں کا بھی وعدہ کیا گیا ہے۔پارٹی نوجوانوں کی حمایت حاصل کرنے کی کوشش میں طلبہ یونینوں کو بحال کرنے، آئی ٹی اسٹارٹ اپس کے لیے فنڈز مختص کرنے اور نیشنل یوتھ اسکیم کو وسعت دینے کا بھی منصوبہ رکھتی ہے۔

خارجہ پالیسی کے معاملات میں مسلم لیگ (ن) کے نقطہ نظر کو جاری رکھتے ہوئے، منشور میں بھارت سمیت دیگر ممالک کو "امن کا پیغام” بھیجنے کا وعدہ کیا گیا ہے کہ وہ مقبوضہ کشمیر میں اگست 2019 کی کارروائی کو تبدیل کرتا ہے۔

بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کے لیے، پارٹی کے منشور میں کہا گیا ہے کہ وہ "مل کر پاکستان کی تعمیر نو کریں گے” اور لوگوں سے وعدہ کیا کہ وہ "آئینی، قانونی، عدالتی اور انتظامی اصلاحات لائیں گے”۔

یوتھ ویژن : پارٹی نے اپنے منشور میں تعلیم کے شعبے میں اصلاحات، "سیاحت کی تعمیر نو” اور کھیلوں میں اصلاحات لانے کا وعدہ بھی کیا جس میں نئے اسٹیڈیم اور اسپورٹس اکیڈمیوں کا قیام بھی شامل ہے۔

منشور میں زراعت کے طریقوں کو جدید بنانے، خواتین کو بااختیار بنانے، نئی لیبر پالیسیاں متعارف کرانے اور ملک کی اقلیتوں کے خلاف تشدد کے خلاف کارروائی پر بھی بات کی گئی۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com