اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ پنجاب حکومت کا بیوروکریسی کے تبادلے نہ کرنے کا فیصلہ کارل سیگن (1934 – 1996) ایک عظیم سائنسدان فالج کے اٹیک سے پوری عمر کی معذوری ہونے سے بچائیں ڈیپارٹمنٹ آف ہارٹیکلچر فیکلٹی آف ایگریکلچر اینڈ انوائر منٹ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور اور پاکستان سوسائٹی آف ہارٹیکلچر سائنسز کے زیر اہتمام8ویں دو روزہ انٹرنیشنل کانفرنس آل پاکستان انٹرورسٹی ریسلنگ چیمپئن شپ، اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور نے 4 کانسی اور1چاندی کامیڈل جیت لیا صدرمملکت کی منظوری کے بغیر ہی قومی اسمبلی کا اجلاس کل صبح 10 بجے طلب، نوٹیفکیشن جاری ملتان ریجن میں بجلی چوروں اور نادہندگان کے خلاف آپریشن جاری نگران وزیراعظم انوارالحق کاکڑ بلوچ لاپتہ افراد کیس میں اسلام آباد ہائیکورٹ پیش ہو گئے یادداشت کوتیز کرنے کیلئےمفید مشقیں وفاقی محتسب بہاولپورریجن میں واپڈا سمیت دیگرمحکموں کیخلاف شکایات پرعوام کو25 لاکھ روپے کاریلیف مل گیا

نواز نے ’امپورٹڈ‘ لیڈر کو مسترد کر دیا۔

یوتھ ویژن: شہزاد حُسین بھٹی سے پاکستان مسلم لیگ ن کے سربراہ نواز شریف نے بدھ کے روز خود کو آبائی وزیر اعظم قرار دیتے ہوئے "امپورٹڈ” لیڈر ہونے کے تصور کو مسترد کرتے ہوئے افسوس کا اظہار کیا کہ "قوم کے دشمنوں” نے ان کی حکومت کو برداشت نہیں کیا۔

سابق وزیراعظم اور ان کی صاحبزادی مریم نواز نے ننکانہ صاحب میں ایک انتخابی جلسے میں سٹیج سنبھالا اور پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے بانی عمران خان کا نام لیے بغیر ان پر بربریت کی ہدایت کی۔

مسلم لیگ (ن) کے رہنماؤں نے عمران پر تنقید کرتے ہوئے انہیں "ناکام وزیر اعظم جس نے خود کو پاؤں میں گولی مار لی” کے طور پر بیان کیا۔ نواز شریف نے ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ میں امپورٹڈ وزیراعظم نہیں تھا، میں ایک مقامی وزیراعظم تھا اور وہ ایک ناکام وزیراعظم تھے۔

انہوں نے مزید کہا کہ ملک کے دشمنوں نے ہمیں موقع نہیں دیا اور ایک سازش کے ذریعے ہماری حکومت گرائی، ورنہ موٹروے سکھر سے یہاں تک پہنچ چکی ہوتی۔

نواز شریف نے اپنے آپ کو ایک ایسے لیڈر کے طور پر پیش کیا جو عوام کی شکایات کا ازالہ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے، خاص طور پر بڑھتی ہوئی مہنگائی اور قیمتوں میں اضافے کے تناظر میں۔

انہوں نے عوام پر زور دیا کہ وہ مسلم لیگ ن کی سابقہ ​​حکومت کی 2013-18 کی کارکردگی کو یاد کریں۔
18 گھنٹے کی لوڈ شیڈنگ کس نے ختم کی؟ کس کے دور میں چینی 50 روپے کلو بکتی تھی اور سبزیاں، دالیں، آٹا اور گیس زیادہ سستی تھی؟ انہوں نے عوام پر زور دیا کہ وہ آئندہ انتخابات میں اپنے ووٹ کا فیصلہ کرنے سے پہلے ان حقائق پر غور کریں۔

انہوں نے کہا، "ہمیں گوادر بندرگاہ اور ہوائی اڈے کی تعمیر، کراچی میں امن قائم کرنے، موٹر ویز کا نیٹ ورک قائم کرنے، اور گرین، ریڈ اور اورنج لائن بسوں اور ٹرینوں کو شروع کرنے کے جرم میں ہتھکڑیاں لگائی گئیں۔”

"تمہاری مجھ سے کیا دشمنی تھی؟ کیا اس لیے تھی کہ میں کام کرتا تھا؟”

انہوں نے نام لیے بغیر کہا کہ ایک ’ناکام وزیراعظم‘ تھا جس کے دور میں روٹی کی قیمت 4 روپے سے بڑھ کر 20 روپے، چینی 50 روپے سے بڑھ کر 150 روپے، ڈالر 104 روپے سے بڑھ کر 275 تک پہنچ گیا۔ ’’یہ سب کیوں ہوا؟‘‘

مسلم لیگ ن کے سپریمو نے ننکانہ صاحب میں ہسپتال، تعلیم اور بنیادی سہولیات فراہم کرنے کا وعدہ کیا۔ "میں وہ وزیر اعظم نہیں ہوں جو وعدے کرے اور بھول جائے اور ایک کے بعد ایک یو ٹرن لے۔ جھوٹ پر جھوٹ ہمارا انداز نہیں ہے۔”

جلسہ گاہ سے خطاب کرتے ہوئے مسلم لیگ (ن) کی چیف آرگنائزر مریم نواز نے کہا کہ کسی نے [عمران کے خلاف] سازش نہیں کی بلکہ اس نے خود کو پاؤں میں گولی ماری۔ ہمارا مقابلہ کسی شخص سے نہیں مہنگائی سے ہے۔ ہمارا مقابلہ مہنگی بجلی، گیس، چینی، آٹا اور روٹی سے ہے۔‘‘

نواز شریف نے اپنے ہر دور میں عوام کو ریلیف دیا۔ اس لیے 8 فروری کو ن لیگ کو ووٹ دیں تاکہ نواز شریف آپ کو مہنگائی اور بے روزگاری سے بچا سکیں۔ جی ہاں، نواز شریف لاڈلا [پسندیدہ] ہے، لیکن وہ عوام کا لاڈلا ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com