اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ پنجاب حکومت کا بیوروکریسی کے تبادلے نہ کرنے کا فیصلہ کارل سیگن (1934 – 1996) ایک عظیم سائنسدان فالج کے اٹیک سے پوری عمر کی معذوری ہونے سے بچائیں ڈیپارٹمنٹ آف ہارٹیکلچر فیکلٹی آف ایگریکلچر اینڈ انوائر منٹ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور اور پاکستان سوسائٹی آف ہارٹیکلچر سائنسز کے زیر اہتمام8ویں دو روزہ انٹرنیشنل کانفرنس آل پاکستان انٹرورسٹی ریسلنگ چیمپئن شپ، اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور نے 4 کانسی اور1چاندی کامیڈل جیت لیا صدرمملکت کی منظوری کے بغیر ہی قومی اسمبلی کا اجلاس کل صبح 10 بجے طلب، نوٹیفکیشن جاری ملتان ریجن میں بجلی چوروں اور نادہندگان کے خلاف آپریشن جاری نگران وزیراعظم انوارالحق کاکڑ بلوچ لاپتہ افراد کیس میں اسلام آباد ہائیکورٹ پیش ہو گئے یادداشت کوتیز کرنے کیلئےمفید مشقیں وفاقی محتسب بہاولپورریجن میں واپڈا سمیت دیگرمحکموں کیخلاف شکایات پرعوام کو25 لاکھ روپے کاریلیف مل گیا

عاصم منیر نے نوجوانوں کو سوشل میڈیا کے نقصانات سے خبردار کیا

یوتھ ویژن: آرمی چیف جنرل عاصم منیر نے بدھ کے روز نوجوانوں کو سوشل میڈیا پر مواد کے خلاف خبردار کرتے ہوئے کہا کہ اس پر "پروپیگنڈے” کا ایک مقصد "معاشرے میں منفی اور انتشار پھیلانا” ہے۔

اسلام آباد میں پاکستان نیشنل یوتھ کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے، آرمی چیف نے حاضرین پر زور دیا کہ وہ سوشل میڈیا پر مواد کی تصدیق اور تصدیق کریں کیونکہ انہوں نے آنے والی نسل پر اعتماد کا اظہار کیا۔

انہوں نے حاضرین کو یقین دلایا کہ پاکستان کی مسلح افواج ملک کے خلاف کسی بھی خطرے اور سازش کا مقابلہ کرنے کے لیے ہمہ وقت تیار ہیں اور اس بات پر زور دیا کہ اگر ہم بحیثیت عوام ہیں تو پاکستان ہماری پہچان ہے اور ملک کے بغیر ہم ‘کچھ نہیں’ ہوں گے۔

آرمی چیف نے مزید کہا کہ ملک اپنی خودمختاری پر کبھی سمجھوتہ نہیں کرے گا اور انہیں پاکستان کے روشن مستقبل پر مکمل اعتماد ہے۔

کابینہ نے انتخابات کے دوران فوج کی تعیناتی کی منظوری دے دی

نوجوانوں کو ملک کی روشن روایات کے محافظ بتاتے ہوئے آرمی چیف نے کہا کہ اگرچہ فوج دہشت گردوں کے خلاف لڑ سکتی ہے لیکن اس جنگ میں پوری قوم کا تعاون ضروری ہے۔

جنرل منیر نے نوجوانوں پر زور دیا کہ وہ ملک، اس کی ثقافت، تہذیب اور اپنے آپ پر اعتماد رکھیں، انہوں نے مزید کہا کہ وہ اس بات پر یقین رکھیں کہ وہ ایک عظیم وطن اور قوم کی اولاد ہیں۔

آرمی چیف نے کہا کہ ملک کو وافر معدنی وسائل، زراعت اور آبادی کے لحاظ سے نوجوان نسل سے نوازا گیا ہے۔

اس سے قبل دسمبر میں آرمی چیف نے خبردار کیا تھا کہ پاکستان کے بارے میں سوشل میڈیا پر افواہیں اور جعلی خبریں پھیلائی جا رہی ہیں تاکہ یہ تاثر دیا جا سکے کہ ملک میں مایوسی اور افراتفری کا ماحول پیدا کرنے کے لیے ریاست اپنا وجود کھو رہی ہے۔

قومی کسان کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے جنرل عاصم نے کہا کہ کلمہ کے نام پر صرف دو ریاستیں قائم ہوئیں، مقدس ریاست مدینہ اور ریاست پاکستان۔ انہوں نے یقین دلایا کہ قوم کے تعاون سے ہر قسم کے مافیاز کو کچل دیا جائے گا۔

جنرل عاصم نے اس بات پر زور دیا کہ کسان ملک کے زرعی شعبے میں ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتے ہیں۔ "یہ آپ کی انتھک محنت، محنت اور عزم ہے جو لاکھوں پاکستانیوں کے لیے غذائی تحفظ کو یقینی بنانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ آپ ہمیں اور پوری قوم کو فخر کرتے ہیں، "انہوں نے مزید کہا۔

آرمی چیف نے کہا کہ ایس آئی ایف سی کے تمام اقدامات کے منافع سے پاکستان کو معاشی بحران سے نکلنے میں مدد ملے گی۔ انہوں نے مزید کہا کہ متحد ہو کر ہم ایک لچکدار قوم کے طور پر پاکستان کو ترقی پسند اور خوشحال مستقبل کی طرف لے کر جائیں گے، انشاء اللہ۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com