اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ دنیا کے لیے بد صورت ترین مگر اپنے وقت کے بہترین کردار ضیاء محی الدین کی پہلی برسی "کپاس کی کاشت میں انقلابی تبدیلی وزیراعظم نے انتخابی نتائج میں تاخیر کے الزامات مسترد کر دیے بلوچستان کے علاقے پشین، قلعہ سیف اللہ میں دو بم دھماکے20 افراد جاں بحق جماعت اسلامی نے انتخابات میں دھاندلی کی صورت میں سخت مزاحمت کا انتباہ دے دیا کیا پی ٹی آئی خیبرپختونخوا کا قلعہ برقرار رکھ سکے گی؟ کراچی میں الیکشن کے انتظامات مکمل پی ٹی آئی کا 5 فروری کو نئے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کا اعلان الیکشن کمیشن نے 8 فروری کو عام تعطیل کا اعلان کر دیا

بزنس انکیوبیشن سنٹرکاروباری دینا میں اپنا نام بنانےکی راہ پر گامزن

بزنس انکیوبیشن سنٹر (BIC) 13 اپریل 2022 کو اپنے قیام کے بعد سے، پروفیسر ڈاکٹر جواد اقبال، ڈین/ڈائریکٹر IBMAS اور سرپرست ETC اور BIC کی وژنری قیادت میں کاروباری دنیا میں اپنا نام بنانے کی راہ پر گامزن ہے۔ BIC ابھرتے ہوئے کاروباری افراد کو اپنے کاروباری خیالات کو حقیقت میں بدلنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرنے میں اہم کردار ادا کر رہا ہے۔

جناب زید صدیقی کی سربراہی میں، BIC-IUB سرگرمیوں اور اختراعات کا مرکز رہا ہے، جس میں 25 کاروباری اسٹارٹ اپس سینٹر کی جدید ترین سہولیات اور ماہرانہ رہنمائی سے فائدہ اٹھا رہے ہیں۔ اوران سٹارٹاپس کی ترقی کے نتائج(BIC) کامیابی کامنہ بولتا ثبوت ہے – ان میں سے تقریباً 8 اسٹارٹ اپس نے کاروباری دنیا میں قدم جما لیے ہیں اور ریونیو بنانا شروع کر دیا ہے، جو کہ BIC کی انٹرپرینیورشپ کو فروغ دینے اور اقتصادی ترقی کو فروغ دینے کے عزم کا ثبوت ہے۔

Revior Collection
اس سٹاڑٹ اپ نے طلباء کو درپیش مسائل کی نشاندہی کی جیسے کہ تعلیمی اور سماجی سرگرمیوں کی وجہ سے سارا دن یونیورسٹی میں رہنا اور شام کو تقریبات میں شرکت کرنا، اس لیے انہوں نے ڈبل سأیدید کپڑے فراہم کرنے کا فیصلہ کیا۔
DIFSA Green Box
انہوں نے جو آئیڈیا پیش کیا وہ یہ تھا کہ "کیوں نہ انحطاط پذیر لیڈ پنسل کا استعمال کریں جو ماحولیاتی نظام کو فائدہ دے؟” اور اس لیے انہوں نے ایک مناسب متبادل "پیپر لیڈ پنسل” تجویز کیا جو ایک نئے پودے کے طور پر ختم ہو جائے گا۔ ۔
T-EAT (from BIC iub)
ان کا خیال کھانے کے قابل کپ بنانے کا ہے جو ہمارے ماحول کو آلودہ کرنے والے ڈسپوزایبل کپوں کی جگہ لے لے۔ یہ 100% بایوڈیگریڈیبل کپ ہے. ۔ تقریباً 500 پلس کپ تک فروخت ہو چکے ہیں۔
Green Kitchen
گرین کچن اسٹارٹ اپ نے 150 پودے فروخت کیے ہیں اور 35 ایسے صارفین بھی ہیں جنہوں نے عمودی باغبانی کی
Golden Drops(BIC IUB)
اس اسٹارٹ اپ کا مقصد شہد کے کاروبار کو برانڈ بنانا تھا۔ ۔ انہوں نے 5 لاکھ پلس سیلز حاصل کیے ہیں ۔
Ergoworms
انہوں نے جو خیال پیش کیا وہ یہ تھا کہ "کیوں نہ پرندوں اور فارموں کو نامیاتی خوراک فراہم کرنے کے لیے کیڑے استعمال کریں۔
فروخت: 485 کیڑے فروخت کیے گئے ہیں۔
Eco Delph
اس سٹاڑٹ اپ نےکیلے کے پتوں سے پلاسٹک کو تبدیل کیا جو مزید کھاد میں تبدیل ہو جائے گی۔ اس سٹاڑٹ اپ کا مقصد پلاسٹک کے ماحول دوست متبادل فراہم کرنا ہے۔اس سٹارٹ اپ کو انکیوبیشن مرحلے میں 8 سے 10 کلائنٹس ملے۔
Haris Herbal
اس سٹاڑٹ اپ کوجنہوں نے شروع کیاانہوں نے ہربل صابن اور بیوٹی پروڈکٹ کا کاروبار شروع کرنے کی ترغیب پیش کی۔ان کے سٹارٹ اپ نے تقریباً 5 لاکھ پلس سیلز کمائے ہیں اور کاروبار میں تیزی کے مرحلے میں ہے۔
۔

بی آئی سی (BIC) خواہشمند کاروباری افراد کے لیے امید کی کرن بن گیا ہے، جنہیں اب ایک ایسے معاون ماحول تک رسائی حاصل ہے جہاں وہ سیکھ سکتے ہیں، بڑھ سکتے ہیں اور ترقی کر سکتے ہیں۔ تجربہ کار پیشہ ور افراد کی سرپرستی میں، اسٹارٹ اپس کو وہ رہنمائی اور وسائل مل رہے ہیں جن کی انہیں اپنے خوابوں کو کامیاب کاروباری اداروں میں تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔

جیسا کہ BIC اپنی ابتدائی کامیابیوں کو آگے بڑھا رہا ہے، یہ کاروباری منظر نامے میں ایک کلیدی کھلاڑی بننے کے لیے تیار ہے، ملازمتیں پیدا کرنے، جدت طرازی کرنے، اور معاشی ترقی کو ہوا دے رہا ہے۔ وسیع تر کمیونٹی کی حمایت کے ساتھ، BIC انٹرپرینیورشپ کے کلچر کو فروغ دینے اور پاکستان کی معیشت کی مکمل صلاحیت کو کھولنے کے اپنے مشن کو حاصل کرنے کی راہ پر گامزن ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com