اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ بلوچستان واشک میں کوئٹہ جانے والی بس کھائی میں گرنے سے 28 افراد جاں بحق 22 زخمی حکومت نے بجٹ 2024-25 میں امیروں کے لیے ٹیکس معافی واپس لینے کی تجویز پر غور کرنا شروع کردیا طوفانی بارشوں کے بعد کان کے تباہ ہونے سے 12 بھارتی ہلاک ہو گئے نیوکلیئر پاور کے حوالے سے پاکستان کی 26 سالہ یادگاری تقریب۔ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور میں آئندہ بجٹ پر انڈسٹری اور اکیڈمیا ڈائیلاگ پیشانی کو جھوٹی و خطاء کار کیوں کہا گیا؟ بہاولپور میں باپ کے ہاتھوں کمسن بچیاں قتل خانہ کعبہ کا سونے کا دروازہ ۔ رحمت کا پرنالا اور حجر اسود پر چاندی کا خول چڑھانے کے اعزاز بھی بہاولپور کے حصے میں آیا خانہ کعبہ کے دروازے اور حجر اسود کا خول تیار کرنے والی فیکٹری کے پاکستانی مالک خالق حقیقی سے جاملے امیر کویت اور امیر قطر نے وزیراعظم محمد شہباز شریف کی دورہء پاکستان کی دعوت کو قبول کر لیا

سال 2024 میں غیرمتوقع اسٹرابیری کی فصل نے برکینا فاسو کا ‘سرخ سونا’ گھمایا

سال 2024 میں غیرمتوقع اسٹرابیری کی فصل نے برکینا فاسو کا 'سرخ سونا' گھمایا

سال 2024 میں غیرمتوقع اسٹرابیری کی فصل

یوتھ ویژن : احمر بشیر سے سال 2024 میں اسٹرابیری کی غیر متوقع فصل نے برکینا فاسو کے ‘سرخ سونا’ کو گھمایا-

برکینا فاسو کے دارالحکومت اواگاڈوگو کے مضافاتی علاقوں میں، منافع بخش اسٹرابیری کاشتکاری روایتی فصلوں جیسے گوبھی اور لیٹش کی جگہ لے رہی ہے اور پڑوسی ممالک کو سب سے اوپر کی برآمد بن گئی ہے۔

زرعی سپورٹ پروگرام PAPEA کے مطابق، ساحل میں "سرخ سونے” کے طور پر انعام یافتہ، اسٹرابیری کی فصلیں 2019 سے 2020 تک تقریباً دو بلین CFA فرانک ($3.3 ملین) لے کر آئیں۔

شہر کے مضافات میں واقع ضلع بولمیوگو کے محنت کش طبقے کے ایک کسان، ییوینندا تیمٹور نے اے ایف پی کو بتایا کہ جنوری سے اپریل کے موسم میں، اسٹرابیری "دوسری فصلوں کی جگہ لے لیتی ہے”۔

درجہ حرارت 40 ڈگری سینٹی گریڈ تک بڑھنے سے پہلے ٹائیمٹور صبح سے ہی سرخ پھل کی کٹائی میں مصروف ہے۔

وہ اپنے پلاٹوں کو کنوؤں سے پانی دیتے ہوئے، ہر تین دن بعد، برکینا کی مشہور اسٹرابیری کی اقسام، "سیلوا” اور "کیماروسا” کی تقریباً 25 سے 30 کلو گرام کاٹتا ہے۔

سیزن میں، اسٹرابیری زیادہ قیمت پر فروخت ہوتی ہے، فی کلوگرام $5 ملتی ہے

اس نیم خشک مغربی افریقی ملک میں سٹرابیری کاشت کرنا، جو کافی سورج کی روشنی اور پانی پر پروان چڑھتی ہے، حیران کن ہو سکتی ہے۔ لیکن برکینا فاسو خطے کی اسٹرابیری کی پیداوار میں سب سے آگے ہے، جو سالانہ تقریباً 2,000 ٹن بڑھتی ہے۔

مقامی گاہکوں کی طرف سے قیمتی ہونے کے باوجود، نصف سے زیادہ پڑوسی ممالک کو برآمد کیا جاتا ہے.

"ہمیں بیرون ملک سے آرڈرز موصول ہوتے ہیں، خاص طور پر آئیوری کوسٹ، نائجر اور گھانا سے،” مارکیٹ کے باغبان ماڈی کمپاؤر نے کہا، جو اسٹرابیری میں مہارت رکھتے ہیں اور مقامی کاشتکاروں کو تربیت دیتے ہیں۔ "مطالبہ مسلسل بڑھ رہی ہے اور قیمتیں اچھی ہیں۔”

سیزن میں، اسٹرابیری دیگر پھلوں اور سبزیوں کی نسبت زیادہ قیمت پر فروخت ہوتی ہے، جس سے 3,000 CFA فرانک ($5) فی کلو ملتے ہیں۔

ملک میں عدم تحفظ کے باوجود پیداوار مضبوط رہی ہے، بشمول تشدد اور 2022 میں دو بغاوتوں کے اثرات۔

مسٹر کمپاؤر نے کہا کہ Ouagadougou کے ساتھ ساتھ، Bobo-Dioulasso ——- برکینا کے دوسرے شہر — میں اسٹرابیری کی پیداوار نمایاں ہے۔

70 کی دہائی سے

"آپ کو لگتا ہے کہ برکینا فاسو جیسے ساحلی ملک میں اسٹرابیری اگانا ایک عجیب بات ہے لیکن یہ 1970 کی دہائی سے ایک حقیقت ہے،” مسٹر کمپاؤر نے مزید کہا۔

یہ مشق اس وقت شروع ہوئی جب ایک فرانسیسی تارکین وطن نے ملک میں اپنے باغ میں چند پودے متعارف کرائے تھے۔ اب زیادہ سے زیادہ لوگ انہیں بڑھا رہے ہیں۔

"یہ ہمارا سرخ سونا ہے۔ یہ کاشتکاروں اور بیچنے والوں دونوں کے لیے سب سے زیادہ منافع بخش فصلوں میں سے ایک ہے،‘‘ اس نے وضاحت کی۔

برکینا میں اسٹرابیری کی غیر متوقع فصل

بیچنے والی جیکولین ٹاونسا کو سیزن میں سیب اور کیلے سے اسٹرابیری میں تبدیل کرنے میں کوئی ہچکچاہٹ نہیں ہے۔

"گرمی کے ساتھ، سٹرابیری کو زیادہ دیر تک تازہ رکھنا مشکل ہے،” محترمہ ٹاونسا نے کہا، جو اپنے سر پر سلاد کے پیالے کو متوازن کرتے ہوئے اوگاڈوگو محلوں کے گرد چکر لگاتی ہیں۔

"لہذا، ہم ایسی مقداریں لیتے ہیں جو دن کے وقت تیزی سے فروخت کی جا سکتی ہیں،” اس نے وضاحت کی۔ یہ عام طور پر چھ میں سے پانچ کلو گرام کے برابر ہوتا ہے۔

Adissa Tiemtore ایک کل وقتی پھل اور سبزی فروش ہوا کرتا تھا۔ اس نے بنیادی طور پر اب بنے ہوئے لنگوٹے بیچنے کا رخ کیا ہے لیکن "200 سے 300 فیصد” تک کے منافع بخش مارجن کی وجہ سے سیزن میں دوبارہ اسٹرابیری کا کاروبار شروع کر دیتی ہے۔

انہوں نے کہا، "میں سٹرابیری دوبارہ فروخت کرنا شروع کر دیتی ہوں جب وہ تھوڑا سا پیسہ کمانے اور اپنے سابقہ ​​گاہکوں کو مطمئن کرنے کے لیے، جو ان سے مانگتے رہتے ہیں۔”

"ہم مختلف کاشتکاروں کے چکر لگاتے ہیں اس پر منحصر ہے کہ وہ کس دن کٹائی کر رہے ہیں۔ اس طرح ہمیں پھل پیدا کرنے والے تین مہینوں میں ہر روز فروخت کرنے کے لیے کافی مل جاتا ہے،‘‘ اس نے کہا۔

اپریل کا اختتام بونانزا کے اختتام کی علامت ہے۔ "ہم اپنی دوسری سرگرمیوں پر واپس چلے جاتے ہیں اور ہم اگلے سیزن کا انتظار کرتے ہیں،” محترمہ ٹیمٹور نے کہا۔

یوتھ ویژن نیوز میں 8 اپریل 2024 کو شائع ہوا۔

مزید خبروں اور معلومات کے لیے ہمیں FacebookTwitter ,Instagram , Linkedin,پر فالو کریں-

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com