اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ بلوچستان واشک میں کوئٹہ جانے والی بس کھائی میں گرنے سے 28 افراد جاں بحق 22 زخمی حکومت نے بجٹ 2024-25 میں امیروں کے لیے ٹیکس معافی واپس لینے کی تجویز پر غور کرنا شروع کردیا طوفانی بارشوں کے بعد کان کے تباہ ہونے سے 12 بھارتی ہلاک ہو گئے نیوکلیئر پاور کے حوالے سے پاکستان کی 26 سالہ یادگاری تقریب۔ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور میں آئندہ بجٹ پر انڈسٹری اور اکیڈمیا ڈائیلاگ پیشانی کو جھوٹی و خطاء کار کیوں کہا گیا؟ بہاولپور میں باپ کے ہاتھوں کمسن بچیاں قتل خانہ کعبہ کا سونے کا دروازہ ۔ رحمت کا پرنالا اور حجر اسود پر چاندی کا خول چڑھانے کے اعزاز بھی بہاولپور کے حصے میں آیا خانہ کعبہ کے دروازے اور حجر اسود کا خول تیار کرنے والی فیکٹری کے پاکستانی مالک خالق حقیقی سے جاملے امیر کویت اور امیر قطر نے وزیراعظم محمد شہباز شریف کی دورہء پاکستان کی دعوت کو قبول کر لیا

عائشہ عمر نے سرجری کے بعد کی تصویر سوشل میڈیا پر شیئر کردی

یوتھ ویژن: علیشہ خان سے 48 گھنٹے ہو گئے ہیں اور میں ابھی تک ٹھیک سے چل نہیں سکتی: عائشہ عمر نے سرجری کے بعد صحت کی صورتحال بتا دی-

یوتھ ویژن نیوز کے مطابق پاکستانی اداکار عائشہ عمر، جو بلبلے اور حبس میں اپنے کرداروں کے لیے جانی جاتی ہیں، نے حال ہی میں اپنے کالر کی ہڈی کو جوڑنے کے لیے ایک پیچیدہ تعمیر نو کا جراحی عمل کروایا، جسے طبی طور پر ہنسلی کہا جاتا ہے۔ اسٹار نے اس سے قبل انسٹاگرام پر اپنی طے شدہ سرجری کا انکشاف کیا تھا، اس نے اپنی حالت کی سنگینی پر روشنی ڈالی۔

یوتھ ویژن نیوز کے زرائع کے مطابق عائشہعمر کے اشتراک کردہ ایک نوٹ میں، اس کے ڈاکٹر نے اس کی صورت حال کی سنگینی کا خاکہ پیش کیا، جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ منصوبہ بند سرجری میں تعمیر نو کی ایک بڑی کوشش کی ضرورت ہوگی۔ اس طریقہ کار میں ہڈیوں کی پیوند کاری شامل تھی تاکہ غیر یونین کے مسئلے کو مؤثر طریقے سے حل کیا جا سکے۔ آپریشن کے بعد، وہ اپنے ہسپتال کے بستر سے ایک ویڈیو پیغام شیئر کرنے کے لیے ایک بار پھر سوشل میڈیا پر گئیں، جس میں مداحوں کو اپنی صحت کی حالت کے بارے میں اپ ڈیٹ فراہم کیا۔

ویڈیو میں، عائشہ عمر نے اپنی سرجری کی پیچیدگیوں کی وضاحت کرتے ہوئے کہا، "ڈاکٹر شاہ نے میری شرونیی ہڈی سے ایک ہڈی کا گرافٹ لیا ہے، بنیادی طور پر ہڈی کا ایک ٹکڑا… معذرت، بات کرنے میں محنت درکار ہوتی ہے۔” اس نے اپنے گریبان کی طرف اشارہ کیا، ہڈی گرافٹ اور ٹائٹینیم پلیٹ کی جگہ کا اشارہ کیا جو ڈالی گئی تھی۔

آپریشن کے بعد صرف 48 گھنٹے ہونے کے باوجود، اداکار نے اپنی صحت یابی میں درپیش چیلنجوں کی تفصیل بتائی۔ "اب 48 گھنٹے ہو گئے ہیں اور میں اب بھی ٹھیک سے چل نہیں سکتی،” اس نے کہا۔ "میرے گریبان میں درد ہے، لیکن جو میری ٹانگ میں ہے، میں اپنی بائیں ٹانگ پر کوئی وزن نہیں ڈال سکتا کیونکہ یہاں کی ہڈی ٹوٹی ہوئی ہے۔ اسے ایک ٹکڑا نکالنے کے لیے اسے لفظی طور پر ہتھوڑے سے توڑنا پڑا۔ اس لیے درد میرے شرونیی حصے میں ناقابل برداشت ہے۔”

عائشہ عمر نے درد کش ادویات کے لیے شکریہ ادا کیا جنہوں نے اس کی تکلیف کو کم کرنے میں مدد کی۔ یہاں تک کہ اس نے ایک انوکھا طریقہ بھی شیئر کیا جو اس نے اپنی صحت یابی کے دوران نقل و حرکت کے چیلنجوں کو نیویگیٹ کرنے کے لیے وضع کیا تھا۔ "میں نے اپنی بائیں ٹانگ پر وزن ڈالے بغیر باتھ روم جانے کا ایک بہت اچھا نیا اقدام پایا ہے،” اس نے مزاح کے اشارے کے ساتھ کہا۔ "میں صرف اپنی دائیں ٹانگ پر پھسلتا ہوں۔”

ویڈیو پوسٹ کے ساتھ کیپشن میں، انہوں نے لکھا، "اپنے فلسطینی بھائیوں اور بہنوں کے بارے میں سوچنا اور اس سے مجھے بے پناہ طاقت ملتی ہے۔”

کہانی میں شامل کرنے کے لیے کچھ ہے؟ ذیل میں تبصروں میں اس کا اشتراک کریں۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com