اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ بلوچستان واشک میں کوئٹہ جانے والی بس کھائی میں گرنے سے 28 افراد جاں بحق 22 زخمی حکومت نے بجٹ 2024-25 میں امیروں کے لیے ٹیکس معافی واپس لینے کی تجویز پر غور کرنا شروع کردیا طوفانی بارشوں کے بعد کان کے تباہ ہونے سے 12 بھارتی ہلاک ہو گئے نیوکلیئر پاور کے حوالے سے پاکستان کی 26 سالہ یادگاری تقریب۔ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور میں آئندہ بجٹ پر انڈسٹری اور اکیڈمیا ڈائیلاگ پیشانی کو جھوٹی و خطاء کار کیوں کہا گیا؟ بہاولپور میں باپ کے ہاتھوں کمسن بچیاں قتل خانہ کعبہ کا سونے کا دروازہ ۔ رحمت کا پرنالا اور حجر اسود پر چاندی کا خول چڑھانے کے اعزاز بھی بہاولپور کے حصے میں آیا خانہ کعبہ کے دروازے اور حجر اسود کا خول تیار کرنے والی فیکٹری کے پاکستانی مالک خالق حقیقی سے جاملے امیر کویت اور امیر قطر نے وزیراعظم محمد شہباز شریف کی دورہء پاکستان کی دعوت کو قبول کر لیا

گیس نہیں؟ کوئی مسئلہ نہیں! قلت کے وقت سحری اور افطاری بنانے کے چار آسان طریقے

سحری اور افطاری گیس

یوتھ ویژن : ہانیہ چوہدری سے ہم سب وہاں موجود ہیں۔ اب وقت آگیا ہے کہ ان جلنے والوں کو آگ لگائیں اور ان سموسوں کو پھینک دیں جنہیں آپ گزشتہ چند ہفتوں کے دوران بڑی محنت سے اکٹھا کر رہے ہیں، جب – حیرت، تعجب – آپ کے حکم پر زندگی کے لیے کوئی شعلہ نہیں پھوٹتا، چاہے آپ ان کنبوں کو کتنی ہی شرارتی طریقے سے چھین لیں۔

جی ہاں

، یہ گیس کی قلت کا موسم ہے، رمضان کے دوران دوگنا مزہ لینے کے لیے چوٹی کے اوقات میں ایک خاص نمائش کرتا ہے۔ لیکن سب کچھ ضائع نہیں ہوا ہے۔ اگر آپ کی افطار سموسوں اور پکوڑوں کے بغیر ادھوری ہے، تو آپ ہمیشہ ان آسان ہیکس کا انتخاب کر سکتے ہیں!

1- گیس سلنڈر حاصل کریں-

صحیح طریقے سے انسٹال ہونے پر یہ بالکل محفوظ ہیں، اور اس موجودہ گیس آب و ہوا میں ایک بہترین بیک اپ۔ جب سلنڈر صرف ایک برنر سے جڑا ہو تو باورچی خانے میں یہ سست کام ہو سکتا ہے، اور ہو سکتا ہے کہ آپ کو اس برنر کو اپنے باورچی خانے میں ایک عجیب و غریب حالت میں رکھنے کی ضرورت ہو، لیکن جب دھکا لگ جائے تو گیس سلنڈر گیم چینجر ہو سکتا ہے۔ صرف ڈیپ فرائی کریں گے۔
بلاشبہ، گیس سلنڈر واحد حل نہیں ہے، کیونکہ آپ ہمیشہ استعمال کر سکتے ہیں:

2. اچھے استعمال کے لیے ایئر فریئر

اگر آپ ڈیپ فرائنگ سے دور ہٹنا چاہتے ہیں اور ایک چلانے کی لاگت برداشت کر سکتے ہیں، تو ایک ایئر فرائیر آپ کو بچانے کے لیے آ سکتا ہے۔ آپ پکوڑوں کے بارے میں بھول سکتے ہیں اور آپ کے سموسے اور اسپرنگ رولز اتنے کرکرا نہیں ہو سکتے، لیکن پھر بھی آپ کہیں بھی تیل چھڑکائے بغیر کوئی شاندار چیز نکال سکیں گے۔ اضافی انعام؟ یہ بہت کم تیل استعمال کرتا ہے اور آپ کو اس کے گہری تلی ہوئی ہم منصب کی طرح غیر آرام دہ طور پر بھرا ہوا محسوس نہیں کرے گا۔

3-گروپویو دلیہ

اگر آپ کی گیس سحری کے وقت ختم ہونے کا انتخاب کرتی ہے تو گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے۔ مائکروویو آپ کا بہترین دوست ہے۔ آپ مائیکرو ویو میں دلیہ کا ایک سادہ پیالہ بنا کر اپنے جئی اور دودھ اور شہد کو ایک ساتھ ڈال کر ایک یا دو منٹ کے وقفے میں اونچائی پر گرم کر سکتے ہیں جب تک کہ آپ کی مطلوبہ مستقل مزاجی نہ ہو جائے۔ اسے ایک سیب یا کیلے کے ساتھ جوڑیں اور مٹھی بھر گری دار میوے ڈالیں، اور آپ کے پاس بہترین کھانا ہے جو آپ کو افطار تک جاری رکھے گا۔

اسے سادہ رکھیں!

یوتھ ویژن نیوز کے مطابق جب آپ کے پاس چاول اور چکن جیسی گیس ہو تو سادہ کھانا پکائیں اور افطار کے لیے سادہ کھانا کھائیں۔ آپ بدہضمی کے بغیر پیٹ بھر کر چلے جائیں گے جو کہ تلی ہوئی اشیاء سے بھری دسترخوان کے ساتھ آتا ہے۔ اضافی انعام؟ آپ مایونیز اور ککڑی اور لیٹش کے ساتھ بچا ہوا چکن ملا کر اگلی صبح سحری کے لیے کاربوہائیڈریٹس، پروٹین اور سبزیوں سے بھرا سینڈوچ ڈال سکتے ہیں جب آپ کی گیس آپ کو چھوڑ دے گی۔ یہ آپ کے پراٹھے اور آملیٹ کے لیے دوسری باری بجا سکتا ہے، لیکن ایسا ہو جائے گا۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com