اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ پنجاب حکومت کا بیوروکریسی کے تبادلے نہ کرنے کا فیصلہ کارل سیگن (1934 – 1996) ایک عظیم سائنسدان فالج کے اٹیک سے پوری عمر کی معذوری ہونے سے بچائیں ڈیپارٹمنٹ آف ہارٹیکلچر فیکلٹی آف ایگریکلچر اینڈ انوائر منٹ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور اور پاکستان سوسائٹی آف ہارٹیکلچر سائنسز کے زیر اہتمام8ویں دو روزہ انٹرنیشنل کانفرنس آل پاکستان انٹرورسٹی ریسلنگ چیمپئن شپ، اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور نے 4 کانسی اور1چاندی کامیڈل جیت لیا صدرمملکت کی منظوری کے بغیر ہی قومی اسمبلی کا اجلاس کل صبح 10 بجے طلب، نوٹیفکیشن جاری ملتان ریجن میں بجلی چوروں اور نادہندگان کے خلاف آپریشن جاری نگران وزیراعظم انوارالحق کاکڑ بلوچ لاپتہ افراد کیس میں اسلام آباد ہائیکورٹ پیش ہو گئے یادداشت کوتیز کرنے کیلئےمفید مشقیں وفاقی محتسب بہاولپورریجن میں واپڈا سمیت دیگرمحکموں کیخلاف شکایات پرعوام کو25 لاکھ روپے کاریلیف مل گیا

پاکستانی مداح نے ایک منٹ میں ٹیلر سوئفٹ کے 34 گانے گا کر گنیز ورلڈ ریکارڈ قائم کر دیا

یوتھ ویژن : علی رضا ابراہیم سے فینڈم کے ایک قابل ذکر کارنامے میں، پاکستان سے تعلق رکھنے والے 20 سالہ بلال الیاس جھنڈیر نے صرف ایک منٹ میں ٹیلر سوئفٹ کے سب سے زیادہ گانوں کی شناخت کرنے پر باضابطہ طور پر گنیز ورلڈ ریکارڈ میں جگہ حاصل کر لی ہے۔ نیویارک پوسٹ کے مطابق، خود ساختہ "ڈائی ہارڈ فین” نے متاثر کن 34 گانوں کا نام دے کر 27 کا پچھلا ریکارڈ توڑ دیا۔

پچھلے سال، بلال نے ایک منٹ میں جسٹن بیبر کے سب سے زیادہ گانوں کی شناخت کرنے پر یہ اعزاز حاصل کیا تھا۔

"میں بچپن سے ہی ٹیلر سوئفٹ کو سنتا رہا ہوں۔ میں نے اس کا ہر گانا سنا ہے۔ میں دھن سے اس کے تقریباً کسی بھی گانے کی شناخت کر سکتا ہوں،‘‘ اس نے فخر سے گنیز ورلڈ ریکارڈ کے ساتھ شیئر کیا۔

اس شاندار کارنامے کو حاصل کرنے کے لیے، بلال کو سوئفٹ کے گانوں کو ان کی ابتدائی دھنوں سے پہچاننا پڑا، جو بغیر کسی موسیقی کے ایک آدمی کے ذریعے بلند آواز میں پڑھے۔ اس کے تمام گانوں کی دھنوں سے پہلے ہی اچھی طرح واقف ہونے کے باوجود، اس نے 13 ہفتوں کو وسیع تیاری کے لیے وقف کیا، یہاں تک کہ انہیں اپنی نیند میں سنانے کے لیے بھی۔

اپنی وسیع تیاری کی وجہ سے، بلال نے اپنی ریکارڈ توڑنے کی کوشش کو "ایک آسان کام” کے طور پر بیان کیا، تاہم، یہ تسلیم کرتے ہوئے کہ پیچیدگی بڑھ گئی کیونکہ دھن سوئفٹ کے گائے جانے کے بجائے ایک آدمی کے ذریعہ بولے گئے۔

یوتھ ویژن نیوز کے مطابق سوئفٹ کے لیے اپنی "غیر معمولی محبت” کا اظہار کرنے کی کوشش کو "زمین پر بہترین طریقہ” کے طور پر بیان کرتے ہوئے، بلال نے پاپ سنسنی خیزی کا اظہار کیا، جس نے خود حال ہی میں اپنے ایراس ٹور کے ساتھ سب سے زیادہ کمانے والے میوزک ٹور کا گنیز ورلڈ ریکارڈ حاصل کیا ہے۔

"مجھے اس کے بارے میں جو چیز سب سے زیادہ پسند ہے وہ ہے اس کا اس دنیا سے باہر کے گانے لکھنے کا طریقہ جو ہمیشہ میرے دل کی تہہ میں چھا جاتا ہے۔ اس کی گیت لکھنے میں صداقت، اس کی دھن میں جذباتی گہرائی، اور ذاتی سطح پر سامعین سے جڑنے کی اس کی صلاحیت وہ تمام چیزیں ہیں جن کی میں ٹیلر سوئفٹ کے بارے میں سب سے زیادہ تعریف کرتا ہوں۔

اس سوئفٹ سنگ میل سے پہلے، بلال پہلے ہی تین دیگر عالمی ریکارڈ توڑ چکے ہیں، جن میں 2021 میں ایک منٹ میں سب سے زیادہ جانوروں کی آوازوں کی شناخت کرنا، اور پچھلے سال جسٹن بیبر کے ایک منٹ میں ان کے بولوں سے سب سے زیادہ گانوں کی شناخت کرنا شامل ہے۔

"یہ ریکارڈ ان سب میں میرا پسندیدہ ہے۔ ایک ’سرٹیفائیڈ سوئفٹی‘ یا ’آفیشل طور پر حیرت انگیز سوئفٹی‘ کہلانا ایک ناقابل یقین احساس ہے،‘‘ مداح نے اظہار کیا، مزید کہا کہ وہ اس کامیابی کو اپنا چارٹ ٹاپر سمجھتے ہیں۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ، کمپیوٹر سائنس میں بیچلر کی ڈگری حاصل کرنے والے کالج کے طالب علم بلال 13 سال کی عمر سے ریڈ آرٹسٹ کو سن رہے ہیں اور انہوں نے فوکلور کو ایک "مطلق شاہکار” قرار دیا، اور آسانی سے اسے اپنا پسندیدہ البم قرار دیا۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com