اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ دنیا کے لیے بد صورت ترین مگر اپنے وقت کے بہترین کردار ضیاء محی الدین کی پہلی برسی "کپاس کی کاشت میں انقلابی تبدیلی وزیراعظم نے انتخابی نتائج میں تاخیر کے الزامات مسترد کر دیے بلوچستان کے علاقے پشین، قلعہ سیف اللہ میں دو بم دھماکے20 افراد جاں بحق جماعت اسلامی نے انتخابات میں دھاندلی کی صورت میں سخت مزاحمت کا انتباہ دے دیا کیا پی ٹی آئی خیبرپختونخوا کا قلعہ برقرار رکھ سکے گی؟ کراچی میں الیکشن کے انتظامات مکمل پی ٹی آئی کا 5 فروری کو نئے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کا اعلان الیکشن کمیشن نے 8 فروری کو عام تعطیل کا اعلان کر دیا

نادیہ حسین نے کراچی کو ’بدبودار خونی کوڑا‘ قرار دے دیا

یوتھ ویژن : صائمہ معظم سے پاکستانی اداکارہ ماڈل نادیہ حسین کی ایک حالیہ پوسٹ نے ملک کے سب سے بڑے شہر کراچی پر مختلف تاثرات کے ساتھ انٹرنیٹ کو تقسیم کر دیا ہے۔ انسٹاگرام گرڈ پر جاتے ہوئے، اداکار نے ایک پوسٹ شیئر کی جس میں تبصرہ کیا گیا، "میرا شہر کراچی، ایک بدبودار خونی کوڑا”، دو ٹوٹے ہوئے سرخ دل والے ایموجیز اس کی مایوسی کو بیان کر رہے ہیں۔

پوسٹ کے کیپشن میں نادیہ نے اپنے فالوورز کو مخاطب کرتے ہوئے کہا، ’’کون مجھ سے متفق ہے؟‘‘ مشہور شخصیت کے سوال کا جواب دیتے ہوئے، شائقین نے کراچی کی بدحالی پر اتفاق کے ساتھ جوابات کا سہارا لیا۔ "مجھ پر بھروسہ کریں… میں جب بھی آتا ہوں روتا ہوں۔ شہر کے ساتھ کوئی مخلص نہیں۔ جب ہم آواز اٹھاتے ہیں تو کوئی ہماری بات نہیں سنتا۔ کراچی کے لیے کون ہے؟ ایک آئی جی صارف نے جذباتی انداز میں لکھا۔

دوسرے کے مطابق، "بدقسمتی سے، یہ سچ ہے۔ اس کی خوبصورتی کو زندہ کرنے کے لیے میرا دل خون بہا رہا ہے۔‘‘ ایک صارف نے ذمہ داری شہریوں پر ڈالی، "ٹھیک ہے، اس کے لیے، میرا اندازہ ہے کہ وہاں رہنے والا ہر شخص ذمہ دار ہے۔ ایک رہائشی کے طور پر، ہر کسی کو اپنے شہر کی حالت کو بہتر بنانے میں حصہ لینا چاہیے۔

یوتھ ویژن نیوز کے مطابق تاہم، نادیہ کی پوسٹ پر ہر کسی نے اپنا ردعمل ظاہر نہیں کیا۔ ایک نقاد نے فلسطینیوں کے خلاف اسرائیل کی بربریت کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا، ’’ہمیں شکرگزار ہونا چاہیے کہ ہمیں آزادی حاصل ہے، کوئی بھی ہماری زمین نہیں لے رہا ہے اور ہم کسی بھیانک نسل کشی سے نہیں گزر رہے ہیں۔‘‘ ایک اور صارف نے پیشکش کی کہ شاید آپ اسلام آباد چلے جائیں۔

یوتھ ویژن : جوابات کے بیراج میں شامل ہوتے ہوئے، ایک صارف نے تبصرہ کیا، "اگر آپ کو یہ پسند نہیں ہے تو اسے چھوڑ دیں لیکن شہر کو برا نہ کہیں۔ یہ وہ جگہ ہے جہاں آپ کماتے ہیں اور یہ وہ شہر ہے جو پورے ملک کو پالتا ہے۔ اس منفی سوچ کو ختم کریں۔ ہمیں کراچی سے پیار ہے۔

پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائنز (پی آئی اے) کے ساتھ اپنے والد کی وابستگی کی وجہ سے لندن میں پیدا ہوئی، نادیہ نے میزبان فریحہ الطاف کے ساتھ ایک حالیہ انٹرویو میں اپنی کثیر جہتی زندگی کے بارے میں بصیرت پیش کی۔ سی ویو پر اپنے ابتدائی سال گزارنے کے بعد، نادیہ نے زندگی کے بارے میں اپنے بے خوف انداز کو یاد کیا، یہاں تک کہ حفاظتی خدشات کے باوجود سڑکوں پر جاگنگ کرنا۔

اس نے اپنی غیر روایتی پرورش پر زور دیا، جسے آزادی سے نشان زد کیا گیا، اور معروف گلوکارہ ٹینا ثانی سے اپنے خاندانی تعلق کا ذکر کیا۔ "میں اس روایتی، قدامت پسند قسم کے پس منظر سے نہیں آتی۔ میں نے ہمیشہ آزادی حاصل کی ہے،” نادیہ نے شیئر کیا۔

گفتگو نے ایک سنگین رخ اختیار کیا جب نادیہ نے سی ویو پر پیروی کیے جانے کا ایک پریشان کن واقعہ سنایا۔ ایک پولیس اہلکار سے مدد طلب کرنے کے باوجود، وہ حیران رہ گئی جب اس نے بظاہر شکار کرنے والے کا ساتھ دیا، اور شہر میں خواتین کو تحفظ کے حوالے سے درپیش چیلنجوں کی نشاندہی کی۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com