اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ پنجاب حکومت کا بیوروکریسی کے تبادلے نہ کرنے کا فیصلہ کارل سیگن (1934 – 1996) ایک عظیم سائنسدان فالج کے اٹیک سے پوری عمر کی معذوری ہونے سے بچائیں ڈیپارٹمنٹ آف ہارٹیکلچر فیکلٹی آف ایگریکلچر اینڈ انوائر منٹ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور اور پاکستان سوسائٹی آف ہارٹیکلچر سائنسز کے زیر اہتمام8ویں دو روزہ انٹرنیشنل کانفرنس آل پاکستان انٹرورسٹی ریسلنگ چیمپئن شپ، اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور نے 4 کانسی اور1چاندی کامیڈل جیت لیا صدرمملکت کی منظوری کے بغیر ہی قومی اسمبلی کا اجلاس کل صبح 10 بجے طلب، نوٹیفکیشن جاری ملتان ریجن میں بجلی چوروں اور نادہندگان کے خلاف آپریشن جاری نگران وزیراعظم انوارالحق کاکڑ بلوچ لاپتہ افراد کیس میں اسلام آباد ہائیکورٹ پیش ہو گئے یادداشت کوتیز کرنے کیلئےمفید مشقیں وفاقی محتسب بہاولپورریجن میں واپڈا سمیت دیگرمحکموں کیخلاف شکایات پرعوام کو25 لاکھ روپے کاریلیف مل گیا

ملائیشیا کے دو فلمسازوں پر فلم بنانے پر جرم عائد

یوتھ ویژن: شہزاد حُسین بھٹی سے ملائیشیا کے دو فلمسازوں پر ممنوعہ فلم میں دوسروں کے مذہبی جذبات مجروح کرنے کا الزام ہے۔

ملائیشیا کے دو فلم سازوں پر ایک غیر معمولی مجرمانہ مقدمے میں دوسروں کے مذہبی جذبات کو مجروح کرنے کا الزام عائد کیا گیا ہے جسے ناقدین نے آزادی اظہار پر حملہ قرار دیا ہے۔

ایک ممنوعہ ملائیشیا کی فلم کے ہدایت کار اور پروڈیوسر جو بعد کی زندگی کی تلاش کرتی ہے، بدھ کو فلم سازوں کے خلاف ایک غیر معمولی مجرمانہ مقدمے میں دوسروں کے مذہبی جذبات کو مجروح کرنے کا الزام عائد کیا گیا، جسے ناقدین نے اظہار رائے کی آزادی پر حملہ قرار دیا۔

محمد خیرانور جیلانی، "مینٹیگا ٹربینگ” کے ڈائریکٹر اور شریک سکرپٹ رائٹر اور پروڈیوسر تان مینگ کھینگ نے آزاد، کم بجٹ والی فلم کے ذریعے "دوسروں کے مذہبی جذبات کو مجروح کرنے کے ارادے سے” قصوروار نہ ہونے کی استدعا کی۔ جرم ثابت ہونے پر انہیں ایک سال تک قید، جرمانہ یا دونوں سزائیں ہو سکتی ہیں۔

دفاعی وکیل این سریندرن نے کہا کہ دونوں کا خیال ہے کہ یہ الزام "غیر معقول اور غیر آئینی” ہے کیونکہ اس سے اظہار رائے کی آزادی کے ان کے حق کی خلاف ورزی ہوتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ جہاں تک ہمارا تعلق ہے یہ بے بنیاد الزامات ہیں اور ہم ان الزامات کو عدالت میں چیلنج کریں گے۔

یہ فلم، جس کا آغاز 2021 میں ایک علاقائی فلمی میلے میں کیا گیا تھا، ایک نوجوان مسلم لڑکی کے گرد گھومتی ہے جو دوسرے مذاہب کی تلاش کرتی ہے تاکہ یہ جان سکے کہ اس کی بیمار ماں کے مرنے پر وہ کہاں جائے گی۔ جن مناظر نے مسلمانوں کو غصہ دلایا ان میں لڑکی کو خنزیر کا گوشت کھانے کی خواہش ظاہر کرتے ہوئے، جو کہ اسلام میں حرام ہے، اور مقدس پانی پینے کا ڈرامہ کرتے ہوئے، اور اس کے والد اس کی اسلام چھوڑنے کی خواہش کی حمایت کرتے ہوئے شامل تھے۔ اس نے خیریانوار کو جان سے مارنے کی دھمکیاں بھی دیں۔

فلم کو ہٹانے سے پہلے گزشتہ سال ہانگ کانگ کے اسٹریمنگ پلیٹ فارم پر مختصر طور پر دکھایا گیا تھا۔ وزارت داخلہ نے بغیر کوئی وجہ بتائے گزشتہ ستمبر میں فلم پر پابندی لگا دی تھی۔ دونوں فلم سازوں نے حکومت کے فیصلے کو چیلنج کرتے ہوئے مقدمہ دائر کیا تھا اس سے پہلے کہ ان پر فرد جرم عائد کی جائے۔

ملائیشیا میں نسل اور مذہب حساس مسائل ہیں۔ ملک کی 33 ملین آبادی میں سے دو تہائی نسلی ملائی باشندے ہیں اور ان کا مسلمان ہونا ضروری ہے، ارتداد کو گناہ سمجھا جاتا ہے۔ یہاں بڑی نسلی چینی اور ہندوستانی اقلیتیں ہیں جو بدھ، ہندو اور عیسائی ہیں۔

ناقدین کا کہنا ہے کہ ملائیشیا میں مذہبی قدامت پرستی عروج پر ہے، جب کہ ایک بااثر ملائی-اسلام اتحاد نے نومبر 2022 کے عام انتخابات میں زبردست کامیابی حاصل کی۔

ہیومن رائٹس واچ نے وزیر اعظم انور ابراہیم کی حکومت پر الزام لگایا کہ وہ ملائیشیا سے سیاسی حمایت حاصل کرنے کے لیے دونوں فلم سازوں کے خلاف مقدمہ چلا رہی ہے۔

"انسانی حقوق کی قیمت پر اس قسم کی خام سیاسی چھیڑ چھاڑ بالکل وہی چیز ہے جو انور نے پچھلی حکومتوں پر الزام لگایا تھا کہ وہ اپوزیشن میں تھے – لیکن اب اس نے اقتدار سنبھالنے کے بعد منافقانہ انداز میں اپنی دھن بدل لی ہے، اور اسی سنسر شپ کا استعمال کیا ہے۔ اور ظلم و ستم،” گروپ کے ڈپٹی ایشیا ڈائریکٹر فل رابرٹسن نے کہا۔

انہوں نے کہا، "حکومت کو اپنا راستہ تبدیل کرنا چاہیے، انسانی حقوق کے اصولوں کو برقرار رکھنا چاہیے، فوری طور پر پراسیکیوٹرز کو ہدایت دینی چاہیے کہ وہ ان مضحکہ خیز، حقوق کی خلاف ورزی کے الزامات کو ختم کریں، اور فلم "مینٹیگا ٹربنگ” پر سے پابندی ہٹا دیں۔

عدالت نے بدھ کے روز دونوں فلم سازوں کو مقدمے کے دوران کیس کے بارے میں بیان دینے سے بھی منع کیا اور انہیں ماہانہ پولیس میں رپورٹ کرنے کا حکم دیا۔

خیرانور نے کہا ہے کہ ملک میں یہ پہلا موقع ہے جب کسی فلم ساز پر مجرمانہ الزام عائد کیا گیا ہے۔

"میں مایوس ہوں اگر یہ کہانی سنانے والوں کو خاموش کرنے کا ایک طریقہ ہے اور فکر مند ہوں کہ اس سے بہت سے مزید کہانی کار قانونی کارروائی کے خوف سے اپنی کہانیاں سنانا چھوڑ دیں گے،” خیرانوار نے الزام عائد کیے جانے سے ایک دن پہلے آن لائن نیوز پورٹل فری ملائیشیا ٹوڈے کو بتایا۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com