اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ دنیا کے لیے بد صورت ترین مگر اپنے وقت کے بہترین کردار ضیاء محی الدین کی پہلی برسی "کپاس کی کاشت میں انقلابی تبدیلی وزیراعظم نے انتخابی نتائج میں تاخیر کے الزامات مسترد کر دیے بلوچستان کے علاقے پشین، قلعہ سیف اللہ میں دو بم دھماکے20 افراد جاں بحق جماعت اسلامی نے انتخابات میں دھاندلی کی صورت میں سخت مزاحمت کا انتباہ دے دیا کیا پی ٹی آئی خیبرپختونخوا کا قلعہ برقرار رکھ سکے گی؟ کراچی میں الیکشن کے انتظامات مکمل پی ٹی آئی کا 5 فروری کو نئے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کا اعلان الیکشن کمیشن نے 8 فروری کو عام تعطیل کا اعلان کر دیا

شرجیل نے مسلم لیگ ن پر بیک ڈور ڈیل، منفی سیاست کا الزام لگایا

یوتھ ویژن : منیب علوی سے پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے ایک سرکردہ رہنما شرجیل انعام میمن نے پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) پر سخت تنقید کرتے ہوئے الزام لگایا ہے کہ یہ پارٹی تاریخی طور پر بیک ڈور ڈیل کے ذریعے اقتدار میں آئی ہے۔

پیر کو لاہور میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے میمن نے اس بات پر زور دیا کہ پاکستان کے عوام اب ایک نئی سوچ اور سیاسی قیادت کے خواہاں ہیں۔

میمن نے پی پی پی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کے سوچنے کے نئے انداز پر روشنی ڈالتے ہوئے کہا کہ بلاول کا مقصد تمام پاکستانیوں کو مشترکہ چیلنجز جیسے کہ غربت، مہنگائی اور بے روزگاری کے خلاف متحد کرنا ہے۔ انہوں نے زور دے کر کہا کہ پیپلز پارٹی کا مقابلہ مسلم لیگ (ن) یا پی ٹی آئی سے نہیں ہے بلکہ اس کی توجہ قوم کو درپیش نازک مسائل کے حل پر مرکوز ہے۔

سولنگی نے عدلیہ کے خلاف بدنیتی پر مبنی مہم کے خلاف کارروائی کا عزم کیا۔

پی پی پی رہنما نے مسلم لیگ (ن) پر مشکل وقت میں اداروں پر حملے کرنے کا الزام عائد کرتے ہوئے دعویٰ کیا کہ جب بھی (ن) لیگ کو مشکلات کا سامنا ہوا، انہوں نے اپوزیشن جماعتوں اور اداروں سمیت سب کو نشانہ بنایا۔ میمن نے ماضی میں اداروں کے خلاف مبینہ بددیانتی پر پی ٹی آئی کو بھی تنقید کا نشانہ بنایا۔

میمن کے مطابق پیپلز پارٹی کے رہنماؤں نے ملک کے لیے اپنی جانیں قربان کی ہیں، انہوں نے قوم کو ہونے والے نقصان کی وجہ منفی سوچ کو قرار دیا۔ انہوں نے مثبت سوچ کو فروغ دینے پر چیئرمین بلاول کی تعریف کی اور عوام پر زور دیا کہ وہ 8 فروری کو ہونے والے آئندہ انتخابات میں فیصلہ کریں۔

لاہور میں بلاول بھٹو زرداری کی قیادت میں ہونے والی حالیہ ریلی پر تبصرہ کرتے ہوئے میمن نے کہا کہ ن لیگ کی قیادت گھبراہٹ کے موڈ میں ہے۔ انہوں نے الزام لگایا کہ احسن اقبال سمیت مسلم لیگ ن کے رہنما پی پی پی کے کامیاب جلسے کے جواب میں دھمکیاں دے رہے ہیں جسے مسلم لیگ ن کا گڑھ سمجھا جاتا ہے۔

نواز نے ووٹ دیا تو کے پی میں ترقی کا وعدہ کیا۔

میمن نے اس دعوے کی تردید کی کہ پی پی پی نے مسلم لیگ (ن) کے ساتھ کوئی تنازعہ شروع کیا، اور زور دے کر کہا کہ یہ مسلم لیگ (ن) تھی جس نے سندھ میں پی پی پی کے خلاف اتحاد بنایا تھا۔ انہوں نے مسلم لیگ (ن) کی اندرونی حرکیات پر بھی تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ شہباز شریف کے پاس پارٹی کے اندر اختیارات کا فقدان ہے، مسلم لیگ (ن) کے بااثر لوگ انہیں برداشت نہیں کرتے۔

شہباز شریف کی ماضی کی شراکت کے لیے ذاتی احترام کا اظہار کرتے ہوئے، میمن نے دلیل دی کہ سندھ میں صحت کی سہولیات سب سے زیادہ ہیں، جہاں پی پی پی کی حکومت ہے۔ انہوں نے اپنی قیادت کے دوران پنجاب، خیبرپختونخوا (کے پی) یا بلوچستان کے سرکاری ہسپتالوں میں مسلم لیگ (ن) کے تعاون پر سوال اٹھایا۔

پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (PDM) کے قیام سے خطاب کرتے ہوئے، میمن نے اس کے قیام کا سہرا بلاول اور پی پی پی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری کو دیا۔

انہوں نے پی ٹی آئی کے بانی عمران خان کے دور کو ملکی تاریخ کا بدترین دور قرار دیتے ہوئے نتیجہ اخذ کیا اور اس بات پر زور دیا کہ ان کی حکومت کو ہٹانا آئینی اور قانونی طریقوں سے حاصل کیا گیا۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com