اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ عارف علوی کا اہم بیان بانی پی ٹی آئی صرف بااختیار لوگوں سے بات چیت چاہتے ہیں بلوچستان واشک میں کوئٹہ جانے والی بس کھائی میں گرنے سے 28 افراد جاں بحق 22 زخمی حکومت نے بجٹ 2024-25 میں امیروں کے لیے ٹیکس معافی واپس لینے کی تجویز پر غور کرنا شروع کردیا طوفانی بارشوں کے بعد کان کے تباہ ہونے سے 12 بھارتی ہلاک ہو گئے نیوکلیئر پاور کے حوالے سے پاکستان کی 26 سالہ یادگاری تقریب۔ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور میں آئندہ بجٹ پر انڈسٹری اور اکیڈمیا ڈائیلاگ پیشانی کو جھوٹی و خطاء کار کیوں کہا گیا؟ بہاولپور میں باپ کے ہاتھوں کمسن بچیاں قتل خانہ کعبہ کا سونے کا دروازہ ۔ رحمت کا پرنالا اور حجر اسود پر چاندی کا خول چڑھانے کے اعزاز بھی بہاولپور کے حصے میں آیا خانہ کعبہ کے دروازے اور حجر اسود کا خول تیار کرنے والی فیکٹری کے پاکستانی مالک خالق حقیقی سے جاملے

جنات کے ساتھ ٹی وی دیکھتی اور باتیں کرتی ہوں،سعدیہ امام کے انکشافات

یوتھ ویژن : معروف اداکارہ سعدیہ امام کے مطابق میں جنات سے بات کرتی ہوں اور کبھی کبھار ان سے ڈرنے کی بجائے انہیں اپنے ساتھ ٹی وی دیکھنے کی دعوت دیتی ہوں۔

زرائع کے مطابق سعدیہ امام نے مارننگ ٹاک شو میں کہا تھا کہ جنات حقیقی ہیں، ان کی تردید نہیں کی جا سکتی اور ہمارے بزرگ بھی ہمیں یہ باتیں بتاتے تھے۔ اسے دے دو کیونکہ کوئی اور اس کا حقدار ہے۔

اداکارہ نے یاد دلایا کہ اس سے قبل ہر جمعرات کو میٹھے تیار کرنے کی درخواست کی جاتی تھی اور پھر چھت پر کچھ کھانے کو ذخیرہ کرنے کے لیے کہا جاتا تھا۔ وہ دعویٰ کرتے تھے کہ انہیں معلوم ہے کہ ہمارے ساتھ کوئی دوسرا شخص رہتا ہے اور وہ حصہ ان کی ملکیت ہے۔

عروہ حسین اور فرحان سعید نے فینز کے ساتھ خوشخبری شیئر کر دی

انہوں نے ڈرامے کی فلم بندی کا ایک منظر بیان کیا جس میں متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کی ریاست دبئی میں صبح سویرے جنات نے مجھ پر حملہ کیا۔

میں مبینہ طور پر سو رہا تھا کہ اچانک کسی نے میری ٹانگیں پکڑ لیں، اور میں نے قرآن کی آیات کی تلاوت کی جب میں نے پورے کمرے کی لائٹس کو ہلاتے ہوئے اور شیشے کو توڑتے ہوئے اپنی ٹانگیں زور سے ان کی طرف پھینک دیں۔ وہ میری ٹانگوں سے غائب ہو گئے۔

اداکارہ نے دعویٰ کیا کہ میرے استاد نے اسی وقت فون کیا جب میں نے فون کیا اور پوچھا کہ میں کیسا کر رہی ہوں۔ جب سرپرست نے فون کیا تو میں الجھن میں تھا کہ وہ کیسے جانتا تھا کہ میرے ساتھ کیا ہوا ہے۔

میرے والدین نے مجھے کبھی جنوں سے ڈرنا نہیں سکھایا، لیکن انہوں نے مجھے ان کا خیال رکھنے کا مشورہ دیا۔ سعدیہ امام کے مطابق، جب میں گھر میں ایک کمرے میں بیٹھی تھی تو میں مبینہ طور پر جنوں سے بھی بات چیت کرتی تھی۔ اگر کچن شور مچا رہا ہے تو میرا پختہ یقین ہے کہ کچن کو استعمال کرنے کی اجازت تب تک ہے جب تک کہ اسے صاف ستھرا رکھنے اور حفظان صحت کے حالات کو برقرار رکھنے کا خیال رکھا جائے۔

اداکارہ کے مطابق ایک موقع پر جب میں صبح سویرے بیدار ہوئی تو مجھے کچن میں گندگی نظر آئی۔ میں نے نوکرانی سے اس بارے میں پوچھا تو اس نے جواب دیا کہ میں نے چائے نہیں بنائی۔ آپ ان سے پوچھیں جن سے آپ بات کرتے ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com