اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ دنیا کے لیے بد صورت ترین مگر اپنے وقت کے بہترین کردار ضیاء محی الدین کی پہلی برسی "کپاس کی کاشت میں انقلابی تبدیلی وزیراعظم نے انتخابی نتائج میں تاخیر کے الزامات مسترد کر دیے بلوچستان کے علاقے پشین، قلعہ سیف اللہ میں دو بم دھماکے20 افراد جاں بحق جماعت اسلامی نے انتخابات میں دھاندلی کی صورت میں سخت مزاحمت کا انتباہ دے دیا کیا پی ٹی آئی خیبرپختونخوا کا قلعہ برقرار رکھ سکے گی؟ کراچی میں الیکشن کے انتظامات مکمل پی ٹی آئی کا 5 فروری کو نئے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کا اعلان الیکشن کمیشن نے 8 فروری کو عام تعطیل کا اعلان کر دیا

تجربہ کار گٹارسٹ اور سرپرست عدنان آفاق انتقال کر گئے

afaq adnan death

یوتھ ویژن : گٹارسٹ، گٹار گرو اور سرخیل عدنان آفاق، جو کراچی میں ایس آئی یو ٹی میں اسٹیج IV پیٹ کے کینسر سے لڑ رہے تھے، آج دوپہر 12:30 پر انتقال کر گئے، جیسا کہ آرٹس کونسل پاکستان (اے سی پی) کے ارمان رحیم نے تصدیق کی۔ موسیقار کو پیٹ کے کینسر سے متعلق پیچیدگیوں کی وجہ سے ہسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔

آفاق کی رخصتی بہت سے لوگوں کے دلوں میں ایک خلا چھوڑ گئی ہے، پھر بھی اس کی میراث اس کی موسیقی کے ذریعے گونج رہی ہے اور ان لوگوں کی زندگیوں پر اس کے اثرات جو اس نے چھوئے ہیں۔

آفاق کا سفر صرف ان کی غیر معمولی گٹار مہارتوں کے حوالے سے نہیں تھا بلکہ موسیقی کی تعلیم کے لیے ان کی غیر متزلزل لگن اور پاکستان کی موسیقی کی صنعت کی تشکیل میں ان کا اہم کردار بھی تھا۔ اسٹیج IV پیٹ کے کینسر کے ساتھ ان کی جنگ، جس کی پہلی بار 12 جنوری کو روزنامہ یوتھ ویژن کی خبروں نے اطلاع دی تھی، افسوسناک حد تک ختم ہو گئی۔

پیار سے عدنان وائی کے نام سے جانے جانے والے، آفاق نہ صرف ایک موسیقار تھے بلکہ بہت سے خواہشمند فنکاروں کے سرپرست بھی تھے۔ آرٹس کونسل آف پاکستان میں موسیقی کے شعبے کے سربراہ کی حیثیت سے، انہوں نے ٹیلنٹ کو پروان چڑھانے اور ایک متحرک میوزک کمیونٹی کو فروغ دینے میں اہم کردار ادا کیا۔ آرٹس کونسل پاکستان نے بھی پہلے ایلومنائی فیسٹیول کے آخری روز شہرہ آفاق کو خراج تحسین پیش کیا۔

آفاق کی بیماری شروع سے ہی ایک سخت لڑائی تھی، ڈاکٹروں نے علاج کے امکان کے بارے میں غیر یقینی صورتحال کا اظہار کیا۔ چیلنجوں کے باوجود، وہ ہوش میں رہا اور مصروف رہا، اگرچہ کھانے سے قاصر تھا، ڈرپ کے ذریعے غذائیت اور وٹامنز پر انحصار کرتا رہا۔

اپنے پورے کیرئیر کے دوران، لائیو پرفارمنس اور ریکارڈنگز میں آفاق کی شراکت قابل ذکر تھی۔ پاور ہاؤس جیسے بینڈ کے ساتھ اپنے ابتدائی دنوں سے لے کر آرش اور سرکل جیسے پروجیکٹس کے ساتھ تنقیدی تعریف تک، آفاق نے استعداد اور فنکارانہ مہارت کا مظاہرہ کیا جس نے انڈسٹری پر انمٹ نقوش چھوڑے۔

لیکن شاید، آفاق کی سب سے زیادہ پائیدار میراث موسیقی کی تعلیم سے وابستگی میں مضمر ہے۔ برطانیہ میں جاز اور جدید فیوژن کی تعلیم حاصل کرنے کے بعد، اس نے NAPA جیسے اداروں میں اپنے تدریسی کرداروں کے لیے علم اور مہارت کی دولت سے مالا مال کیا۔ ان کی موسیقی کے جامع نصاب اور ڈپلومہ پروگراموں کی تخلیق پاکستان میں موسیقی کے ایک مضبوط تعلیمی نظام کے لیے ان کے وژن کی عکاسی کرتی ہے۔

2018 میں، آفاق کا سفر مکمل دائرے میں آیا جب اس نے آرٹس کونسل میں موسیقی کے شعبے کے سربراہ کے طور پر شمولیت اختیار کی، جہاں وہ موسیقی کی تعلیم کے لیے اپنے شوق کو آگے بڑھاتے رہے۔ ان کی قیادت میں، محکمے نے ترقی کی، اصل کمپوزیشن جاری کی اور مشرقی اور مغربی موسیقی کی روایات کو جوڑنے کے لیے پیش قدمی کی۔

پاکستان کی موسیقی کی صنعت پر آفاق کے اثرات بے حد ہیں۔ اس کا اثر اسٹیج سے بہت آگے بڑھ گیا، جس نے لاتعداد طلباء، ساتھیوں اور مداحوں کی زندگیوں کو چھو لیا۔ جیسا کہ موسیقی کی کمیونٹی اس کے نقصان پر سوگ منا رہی ہے، وہ اس کی پائیدار میراث کا جشن بھی مناتے ہیں – جوش، لگن، اور موسیقی سے گہری محبت کی میراث جو آنے والی نسلوں کو متاثر کرتی رہے گی۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com