اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ پنجاب حکومت کا بیوروکریسی کے تبادلے نہ کرنے کا فیصلہ کارل سیگن (1934 – 1996) ایک عظیم سائنسدان فالج کے اٹیک سے پوری عمر کی معذوری ہونے سے بچائیں ڈیپارٹمنٹ آف ہارٹیکلچر فیکلٹی آف ایگریکلچر اینڈ انوائر منٹ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور اور پاکستان سوسائٹی آف ہارٹیکلچر سائنسز کے زیر اہتمام8ویں دو روزہ انٹرنیشنل کانفرنس آل پاکستان انٹرورسٹی ریسلنگ چیمپئن شپ، اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور نے 4 کانسی اور1چاندی کامیڈل جیت لیا صدرمملکت کی منظوری کے بغیر ہی قومی اسمبلی کا اجلاس کل صبح 10 بجے طلب، نوٹیفکیشن جاری ملتان ریجن میں بجلی چوروں اور نادہندگان کے خلاف آپریشن جاری نگران وزیراعظم انوارالحق کاکڑ بلوچ لاپتہ افراد کیس میں اسلام آباد ہائیکورٹ پیش ہو گئے یادداشت کوتیز کرنے کیلئےمفید مشقیں وفاقی محتسب بہاولپورریجن میں واپڈا سمیت دیگرمحکموں کیخلاف شکایات پرعوام کو25 لاکھ روپے کاریلیف مل گیا

شعیب ملک اور ثنا جاوید کی شادی کے بعد ثانیہ مرزا نے سوشل میڈیا پر خاموشی توڑ دی

یوتھ ویژن : انسٹاگرام پر ایک پُرجوش واپسی میں، سابق ہندوستانی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے اپنے سابق شوہر شعیب ملک کی پاکستانی اسٹار ثنا جاوید کے ساتھ حالیہ شادی کے بعد ایک عکاس لمحہ شیئر کیا۔ ثانیہ کی پوسٹ، ایک لفظی کیپشن کے ساتھ آئینے کے سامنے ایک تصویر، پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان سے طلاق کی تصدیق کے بعد ان کی پہلی سوشل میڈیا سرگرمی ہے۔

یہ پوسٹ کچھ عرصے کی خاموشی کے بعد سامنے آئی، جس دوران ثانیہ کے اہل خانہ نے علیحدگی کا اعلان کیا۔ ذاتی چیلنجوں کے باوجود، ثانیہ نے ہندوستان کی سب سے بڑی ٹینس کھلاڑیوں میں سے ایک کے طور پر منایا، اپنے سفر کو لچک کے ساتھ جاری رکھے ہوئے ہے۔ اس کی پوسٹ میں آئینے میں خود کو دیکھنے کی ایک تصویر تھی۔ "غور کریں،” اس نے ساتھ لکھا۔

دوسری جانب ثناء کے سابق شوہر موسیقار عمیر جسوال نے بھی اس دوران انسٹاگرام پر ایک پوسٹ شیئر کی جہاں انہوں نے صاف دن کے لیے شکریہ ادا کیا اور بارش اور سانس کی تکلیف میں مبتلا افراد کے لیے دعا کی درخواست کی۔ گلوکار نے سفید رنگ میں اپنی ایک تصویر شیئر کی ہے جس میں داڑھی ہے۔ اس نے ساتھ ہی لکھا، "جمعہ مبارک۔ الحمدللہ صاف آسمان اور روشن دھوپ والے دن کے لیے۔ براہ کرم ہمارے ملک میں بارش کے لیے اور سانس کے مسائل میں مبتلا ہر شخص کے لیے خصوصی دعائیں کرنا نہ بھولیں۔ آمین۔ محبت اور روشنی۔”

انسٹاگرام کی یہ سرگرمیاں شعیب اور ثنا کی شادی کے عوامی اعلان کے بعد ہوئیں، جس کی وجہ سے ثانیہ اور عمیر کے ردعمل کے بارے میں قیاس آرائیاں اور تجسس پیدا ہوا۔ اس پورے عرصے کے دوران، ثانیہ کی سوشل میڈیا پر موجودگی X (سابقہ ​​ٹویٹر) پر پوسٹس تک محدود رہی، بنیادی طور پر آسٹریلین اوپن کے براڈکاسٹر کے طور پر ان کے کردار سے متعلق۔ قابل ذکر ہے کہ ثانیہ نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر شعیب کی شادی کا اعلان کرنے سے چند دن قبل خفیہ کہانیاں پوسٹ کی تھیں، جس میں ذاتی جدوجہد کا اشارہ دیا تھا۔

شعیب کے اعلان کے بعد ثانیہ کے اہل خانہ نے ایک بیان جاری کیا جس میں جوڑے کی علیحدگی کی تصدیق کی گئی۔ بیان میں اپنی ذاتی زندگی کو نجی رکھنے کے لیے ثانیہ کی دیرینہ وابستگی پر زور دیا گیا لیکن اس بات کو شیئر کرنے کی ضرورت کو تسلیم کیا گیا کہ ان کی اور شعیب کی طلاق کچھ مہینوں سے ہوئی ہے۔ اپریل 2010 میں شادی کے بندھن میں بندھنے والے اس جوڑے کا ایک پانچ سالہ بیٹا ہے جس کا نام اذان ہے جو اس وقت ثانیہ کے ساتھ رہتا ہے۔

ثانیہ نے شعیب اور ثناء کی شادی کے اعلان سے قبل اپنی انسٹاگرام اسٹوری بھی لی، جہاں انہوں نے دوبارہ شیئر کی گئی انسٹاگرام پوسٹ کے ذریعے شادی اور طلاق کے چیلنجز پر اپنے تاثرات سے پردہ اٹھاتے ہوئے کہا، "شادی مشکل ہے، طلاق مشکل ہے۔ اپنی مشکل کا انتخاب کریں۔ ” ذاتی چیلنجوں کا سامنا کرنے کے باوجود، ثانیہ ہندوستانی کھیلوں میں ایک مشہور شخصیت بنی ہوئی ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com