اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ پنجاب حکومت کا بیوروکریسی کے تبادلے نہ کرنے کا فیصلہ کارل سیگن (1934 – 1996) ایک عظیم سائنسدان فالج کے اٹیک سے پوری عمر کی معذوری ہونے سے بچائیں ڈیپارٹمنٹ آف ہارٹیکلچر فیکلٹی آف ایگریکلچر اینڈ انوائر منٹ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور اور پاکستان سوسائٹی آف ہارٹیکلچر سائنسز کے زیر اہتمام8ویں دو روزہ انٹرنیشنل کانفرنس آل پاکستان انٹرورسٹی ریسلنگ چیمپئن شپ، اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور نے 4 کانسی اور1چاندی کامیڈل جیت لیا صدرمملکت کی منظوری کے بغیر ہی قومی اسمبلی کا اجلاس کل صبح 10 بجے طلب، نوٹیفکیشن جاری ملتان ریجن میں بجلی چوروں اور نادہندگان کے خلاف آپریشن جاری نگران وزیراعظم انوارالحق کاکڑ بلوچ لاپتہ افراد کیس میں اسلام آباد ہائیکورٹ پیش ہو گئے یادداشت کوتیز کرنے کیلئےمفید مشقیں وفاقی محتسب بہاولپورریجن میں واپڈا سمیت دیگرمحکموں کیخلاف شکایات پرعوام کو25 لاکھ روپے کاریلیف مل گیا

میوزک انڈسٹری کیلئے خوشخبری وفاقی کابینہ نےپہلی میوزک پالیسی کی منظوری دے دی

یوتھ ویژن نیوز : پاکستان کے میوزک انڈسٹری کیلئے خوشخبری ۔ پاکستان میں پہلی میوزک پالیسی کی وفاقی کابینہ نے منظوری دے دی۔ وزیر اعظم شہباز شریف کی زیر صدارت ہونے والے اجلاس میں کابینہ نے ملک کی پہلی میوزک پالیسی کی منظوری دی۔

یہ بھی پڑھیں: سونگھنے کی حس کا یادداشت سے گہرا تعلق ہے،ماہرین

تفصیلات سے پتہ چلتا ہے کہ 1970 کے بعد سے میوزک انڈسٹری کے قانونی، انتظامی یا پالیسی فریم ورک میں کوئی تبدیلی نہیں آئی ہے۔ وزیر اطلاعات نے فلم اور تھیٹر کی صنعتوں کے ساتھ ساتھ میوزک انڈسٹری کی بحالی اور ترقی کے لیے ایک حکمت عملی تیار کی تھی۔

ذرائع کے مطابق میوزک پالیسی میں دی جانے والی مراعات اور سہولیات کی بدولت میوزک انڈسٹری کو نئی زندگی ملے گی۔ نئی میوزک پالیسی کاپی رائٹس، پائریسی اور دیگر مسائل سے نمٹے گی جن کا موسیقی کی صنعت کو اس وقت سامنا ہے۔ پیداواری حقوق، تقسیم کے حقوق، موافقت کے حقوق، دورانیہ کے حقوق، مکینیکل حقوق، اور مواصلات کے حقوق کو قانونی فریم ورک میں شامل کیا جا رہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: قومی اسمبلی تحلیل کرنے کی سمری تیارہوگئی،وزیراعظم ،صدرمملکت کو بھجوائیں گے
ذرائع کے مطابق میوزک کے کاروبار کو آگے بڑھانے والی یہ پالیسیاں صارفین اور لائسنس کے مسئلے کو بھی حل کریں گی۔ اجارہ داری کے خاتمے کے ساتھ موسیقاروں کے بنیادی قانونی حقوق کا تحفظ کیا جائے گا۔ ہم موسیقی کی صنعت میں شامل جماعتوں کی طرف سے اٹھائے گئے تمام خدشات اور مطالبات کو حل کریں گے، بشمول کاپی رائٹ۔

میوزک کمپوزرز، فنکاروں، مصنفین اور گیت نگاروں کے قانونی حقوق کا تحفظ کیا جائے گا۔ موسیقی کی خریداری، ڈپلیکیشن اور پائریسی کے دیرینہ مسائل حل ہو جائیں گے۔ موسیقی کی پالیسی ان قوانین اور بین الاقوامی اصولوں کے مطابق تیار کی گئی تھی جو پڑوسی ممالک میں رائج ہیں۔

پرانی موسیقی کو محفوظ رکھنے کے لیے خصوصی احتیاطیں بھی پالیسی میں شامل ہیں۔ اس پالیسی میں علاقائی موسیقی، لوک موسیقی اور مقامی زبانوں میں موسیقی کے لیے اقدامات بھی شامل ہیں۔ گلوکاروں، لوک موسیقاروں، اور علاقائی اور مقامی موسیقی کا فروغ دینے والا۔ پاکستان کے شاندار میوزیکل ورثے کے تحفظ اور آگے بڑھانے کے لیے اس پالیسی پر عمل درآمد کیا جائے گا۔

یوتھ ویژن نیوز: مردم شماری:انتخابی حلقہ بندیاں کروانے کیلئےدرخواست پر الیکشن کمیشن کو نوٹس جاری

پاکستان کے پاس ایک بہت ہی بھرپور اور منفرد موسیقی کا ورثہ ہے جو صوفی کرم کی شاعری کو کلاسیکی اور عصری موسیقی کے ساتھ جوڑتا ہے۔ پاکستان میں نسل در نسل منتقل ہونے والی قومی، ثقافتی اور ثقافتی شناخت موسیقی ہے، جسے بعض اوقات پاکستانی معاشرے کی روح بھی کہا جاتا ہے۔ اعلیٰ صلاحیت کی موسیقی تیار کرنے اور وسیع پیمانے پر تقسیم کرنے کے لیے، عوام کو کاپی رائٹ کی قدر سے آگاہ کیا جائے گا۔ پاکستان اور میوزک انڈسٹری دونوں ہی انٹلیکچوئل پراپرٹی کی چوری کا شکار ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com