کراچی: صدر میں دھماکہ، ایک شخص جاں بحق، 8 افراد زخمی

کراچی: شہر قائد کے مصروف ترین کاروباری علاقے صدر میں زور دار دھماکہ ہوا ہے جس کے نتیجے میں ایک جاں بحق اور 8 افراد زخمی ہو گئے ہیں۔ زخمیوں میں سے 6 کی حالت تشویشناک بتائی جا رہی ہے جب کہ جائے وقوع پر متعدد گاڑیوں کو بھی نقصان پہنچا ہے۔

دھماکہ صدر میں ایک کچرہ کنڈی میں ہوا ہے جس کے نتیجے میں ایک شخص جاں بحق اور 8 افراد زخمی ہو گئے ہیں جن میں سے 6 کی حالت تشویشناک بتائی جار ہی ہے۔

ڈائریکٹر جناح اسپتال ڈاکٹر شاہد رسول نے بھی تصدیق کی ہے کہ جاں بحق شخص کی عمر 25 سال کے قریب ہے جب کہ 6 زخمیوں کی حالت تشویشناک ہے۔

ڈاکٹر شاہد رسول نے کہا کہ ہماری اولین ترجیح زخمیوں کو بہترین علاج معالجہ بہم پہنچانا ہے، جتنا ممکن ہو سکا زخمیوں کو بہتریں طبی سہولتیں فراہم کریں گے۔

کراچی پولیس چیف کا کہنا ہے کہ جائے وقوع سے بال بیرنگ ملے ہیں، اندیشہ ہے کہ دھماکہ آئی ڈی کے ذریعے کیا گیا تاہم انہوں نے کہا کہ دھماکے کی حتمی نوعیت بی ڈی ایس رپورٹ کے بعد ہی پتہ چلے گی۔ انہوں ںے تسلیم کیا کہ شہر میں تھریٹ الرٹس ہیں۔

علاقہ پولیس کے مطابق دھماکہ مرشد بازار کے قریب ایک بیکری اور ہوٹل کے باہر ہوا جہاں رات کے اس پہر کافی رش ہوتا ہے۔ دھماکے کے باعث قریبی ہوٹلوں اور رہائشی عمارات کے شیشے بھی ٹوٹ گئے ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

اپنا تبصرہ بھیجیں

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com