Your theme is not active, some feature may not work. Buy a valid license from stylothemes.com
روزنامہ یوتھ ویژن کی جانب سے تمام اہل اسلام کو دل کی اتہا گہرائیوں سے عیدالفطر 2024 مبارک ہو اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ بھارت کے ساتھ 5 بلین ڈالر کی تجارت معطل اسحاق ڈار نے وجہ بتا دی ملکی تاریخ میں پہلی دفعہ صوبے بھر کے سرکاری سکولوں کے لاکھوں بچوں نے اپنے 60,000 نمائندے منتخب کر لیے کرغزستان میں پاکستانی طلباء کو ہجومی تشدد کے واقعات ‘انتہائی تشویشناک’ گھروں کے اندر رہنے کا مشورہ دے دیا عمر ایوب نے بانی پی ٹی آئی کے 7 مقدمات کو مسترد کرتے ہوئے ‘چوری شدہ نشستوں’ کی واپسی پر بات چیت کی ہے ایلون مسک کا بڑا اعلان ٹویٹر X.com بن گیا قومی اسمبلی نے پی ٹی آئی کی زرتاج گل کے خلاف اعتراض پر ن لیگ کے طارق بشیر چیمہ کو موجودہ اجلاس کے لیے معطل کر دیا سپریم کورٹ نے عدلیہ کے خلاف ریمارکس پر فیصل واوڈا اور مصطفیٰ کمال کو شوکاز نوٹس جاری کر دیئے ٹائمز ہائر ایجوکیشن ینگ یونیورسٹی رینکنگ 2024 نے 33 پاکستانی اداروں کو تسلیم کیا ہے جن میں اسلامیہ یونیورسٹی آف بہاولپور بھی شامل ہے، تعلیم اور تحقیق میں ان کی شاندار کارکردگی پر اپنی فہرست جاری کردی نیب قوانین کی سماعت جس میں عمران خان کو شامل کیا گیا ہے، 2 مزیدکیسیزمیں سزا معطل پی ٹی آئی جو تبلیغ کرتی ہے اس پر عمل نہیں کرتی، بلاول بھٹو

پاکستان نے ہائیڈرو پاور پراجیکٹس کے لیے چین کی مدد طلب کر لی

ہائیڈرو پاور پراجیکٹس

یوتھ ویژن : (واصب ابراہیم غوری سے ) پاکستان چین اقتصادی راہداری (CPEC) کے دوسرے مرحلے کے حصے کے طور پر 1800 میگاواٹ سے زیادہ پن بجلی کے منصوبوں (HPPs) کی بحالی اور ملک کے ٹرانسمیشن اور ڈسٹری بیوشن نیٹ ورک میں تازہ چینی کمپنیوں کی سرمایہ کاری کے لیے چینی قیادت کو شامل کر رہا ہے۔ .

حکام پوری کوشش کر رہے ہیں کہ کابینہ کی جوائنٹ کوآپریشن کمیٹی (جے سی سی) کا اجلاس 22-23 مئی کو بلایا جائے تاکہ وزیراعظم شہباز شریف کا آئندہ ماہ کے اوائل میں بیجنگ کا دورہ کامیاب ہو سکے۔

وزیر منصوبہ بندی احسن اقبال کی قیادت میں ایک اعلیٰ سطحی وفد اس وقت چین میں ہے تاکہ موجودہ سرمایہ کاروں اور مالیاتی اداروں کا پیچھا کیا جا سکے اور CPEC کے دوسرے مرحلے کے حصے کے طور پر ٹرانسمیشن اور ڈسٹری بیوشن نیٹ ورک میں مزید فرموں سے رابطہ کیا جا سکے۔

ٹرانسمیشن پراجیکٹس

ٹرانسمیشن پراجیکٹس میں تازہ سرمایہ کاری کے علاوہ، پاکستان چاہتا ہے کہ چینی فرمیں بھی ڈسٹری بیوشن سیکٹر میں داخل ہوں کیونکہ حکومت نجی شعبے کی شراکت پر زور دیتی ہے، بشمول نجکاری یا طویل مدتی رعایتی معاہدوں کے ذریعے۔

توانائی کے شعبے میں تعاون بڑھانے کے لیے احسن اقبال کی قیادت میں اعلیٰ سطحی وفد چین پہنچ گیا۔

ہائیڈرو پاور کے دو بڑے پراجیکٹس – 1,124 میگاواٹ کوہالہ اور 700 میگاواٹ آزاد پتن – 18 ماہ سے زیادہ تاخیر کا شکار ہیں اور سرمایہ کاروں کو 1.9 بلین ڈالر سے زیادہ کی ادائیگیوں سے پیدا ہونے والی انشورنس اور فنانسنگ کی مشکلات کی وجہ سے مالیاتی قریب حاصل نہیں ہوسکے ہیں۔ موجودہ پاور پروڈیوسرز

اس سلسلے میں، وفد جس میں وزیر اعظم کے معاون خصوصی طارق فاطمی بھی شامل تھے، چین میں سفیر خلیل ہاشمی کے ہمراہ جمعرات کو تین اعلیٰ کمپنیوں اور چائنا کی نیشنل انرجی ایڈمنسٹریشن – ایک مرکزی توانائی کی منصوبہ بندی، رابطہ کاری اور پالیسی سازی کے ادارے – کی قیادت سے ملاقات کی۔ بیجنگ۔

ایک سرکاری بیان میں کہا گیا ہے کہ احسن اقبال کی قیادت میں وفد نے بجلی کی ترسیل اور تقسیم میں مہارت رکھنے والی تین اعلیٰ چینی کمپنیوں سے ملاقات کی۔

چینی کمپنیوں نے وفد کے سامنے اپنی پاور ٹرانسمیشن کی مہارت اور دیگر ممالک میں اپنی مہارت کے عملی استعمال پر روشنی ڈالی۔ دونوں فریقوں نے "فیصلہ کیا کہ چینی ماہرین اگلے ہفتے بیجنگ کا دورہ کرنے والے پاکستانی پاور سیکٹر کے حکام سے ملاقات کریں گے”۔

اس دوران چینی کمپنیاں ایک فہرست کا اشتراک کریں گی۔

پاور سیکٹر سے متعلق تفصیلی ڈیٹا

پاکستان کے پاور سیکٹر سے متعلق تفصیلی ڈیٹا اکٹھا کرنے کے لیے سوالات، جس سے وہ پاکستانی حکام کو باخبر مشورے فراہم کر سکیں گے۔

مزید برآں اس بات پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا کہ چینی ماہرین توانائی اور پیٹرولیم کے وفاقی وزراء سے بھی ملاقات کریں گے جو آئندہ ہفتے بیجنگ کا دورہ کریں گے۔

ضروری اعداد و شمار کا تجزیہ کرنے اور دورہ کرنے والے پاکستانی معززین سے ملاقاتوں کے بعد، چینی کمپنیاں مزید مطالعہ کرنے اور متعلقہ اسٹیک ہولڈرز سے ملاقات کے لیے پاکستان کا دورہ کریں گی۔ بیان میں کہا گیا ہے کہ "یہ مشق چین اور پاکستان کے درمیان اگلے ماہ کے اوائل میں ہونے والے اعلیٰ سطحی مذاکرات کے لیے ٹھوس بنیاد فراہم کرے گی۔”

علیحدہ طور پر، وفد نے چین کی نیشنل انرجی ایڈمنسٹریشن کے چیئرمین ژانگ جیانگوا سے بھی ملاقات کی اور یاد دلایا کہ گرین کوریڈور جس کا اعلان نائب وزیر اعظم ہی لیفنگ نے چند ماہ قبل پاکستان کے دورے کے دوران کیا تھا، اس کے دوسرے مرحلے کا ایک اہم ستون تھا۔ سی پیک.

وزیر اعظم شہباز شریف کی حکومت کا وژن "CPEC منصوبے کی اصل رفتار کو بحال کرنا ہے اور CPEC کی اعلیٰ معیار کی ترقی کے لیے گہری وابستگی ہے”۔

وفد نے مسٹر ژانگ کو بتایا کہ CPEC کے پہلے مرحلے میں توانائی کے منصوبوں نے بجلی کی بندش پر قابو پانے میں مدد کی ہے اور یہ کہ حکومت کوریڈور منصوبے کے اگلے مرحلے کے دوران صاف اور قابل تجدید توانائی کی طرف بڑھنے کے لیے توانائی کے مرکب کو متنوع بنانا چاہتی ہے۔

دونوں اطراف نے توانائی کے انتظام کے نظام کو بہتر بنانے کے لیے نئے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا، جس کا مقصد چوری اور لائن لاسز کو کم کرنا ہے۔

پاکستانی وفد نے چینی فریق کو حکومت پاکستان کی جانب سے پاکستان میں متعدد منصوبوں پر چینی شہریوں کی حفاظت اور تحفظ کو بڑھانے کے لیے کیے گئے اقدامات سے آگاہ کیا۔

دونوں فریقوں نے ملک میں بجلی پیدا کرنے کے لیے انرجی مکس کو متنوع بنانے پر بھی تبادلہ خیال کیا۔ اس تناظر میں، مسٹر اقبال نے آزاد پتن اور کوہالہ ہائیڈرو پاور پراجیکٹس کے جلد نفاذ کے لیے چین سے مسلسل تعاون کا مطالبہ کیا۔ دونوں فریقوں نے توانائی کے بارے میں مشترکہ ورکنگ گروپ کے اجلاس کے اگلے دور کو جلد از جلد منعقد کرنے پر اتفاق کیا۔

یوتھ ویژن میں 10 مئی 2024 کو شائع ہوا۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com