اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ روس نے پیٹرول کی برآمدات پر 6 ماہ کے لیے پابندی عائد کر دی دنیا کے لیے بد صورت ترین مگر اپنے وقت کے بہترین کردار ضیاء محی الدین کی پہلی برسی "کپاس کی کاشت میں انقلابی تبدیلی وزیراعظم نے انتخابی نتائج میں تاخیر کے الزامات مسترد کر دیے بلوچستان کے علاقے پشین، قلعہ سیف اللہ میں دو بم دھماکے20 افراد جاں بحق جماعت اسلامی نے انتخابات میں دھاندلی کی صورت میں سخت مزاحمت کا انتباہ دے دیا کیا پی ٹی آئی خیبرپختونخوا کا قلعہ برقرار رکھ سکے گی؟ کراچی میں الیکشن کے انتظامات مکمل پی ٹی آئی کا 5 فروری کو نئے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کا اعلان

شاہ رخ خان کو مارنے کی سازش

یوتھ ویژن : بالی ووڈ کے کنگ خان نے حالیہ فلموں کی کامیابی اور اس کے نتیجے میں جان سے مارنے کی دھمکیوں کے نتیجے میں اپنی سیکیورٹی سخت کردی ہے۔

ذرائع کے مطابق شاہ رخ نے رواں سال پٹھان اور جوان دو سپر ہٹ فلمیں دیں جس کے نتیجے میں نامعلوم افراد کی جانب سے کنگ خان کو جان سے مارنے کی دھمکیاں مل رہی ہیں۔ اس کے نتیجے میں، شاہ رخ خان کو مہاراشٹر حکومت کی حمایت حاصل ہے۔ Y کیٹیگری سیکیورٹی فراہم کی گئی ہے۔


شاہ رخ ہمیشہ مہاراشٹر کے وی آئی پی سیکورٹی یونٹ کی کمپنی میں رہیں گے۔ چھ تربیت یافتہ کمانڈوز جو MP5 مشین گنوں، AK-47 اسالٹ رائفلز اور Glock پستول سے لیس ہیں، اس سیکیورٹی یونٹ میں کنگ خان کے مستقل سرپرست کے طور پر کام کریں گے۔ اس کے علاوہ شاہ رخ خان کے ممبئی کے گھر کی سیکیورٹی بڑھا دی گئی ہے۔ ممبئی پولیس کے چار اہلکار سیکورٹی فراہم کرنے کے لیے 24 گھنٹے وہاں تعینات رہیں گے۔ اس سے قبل شاہ رخ خان 2 فلموں میں کام کر چکے ہیں۔

اداکار سلمان خان کو شاہ رخ کے علاوہ وائی پلس سیکیورٹی حاصل ہے جہاں مسلح گارڈز ہوتے تھے۔ شاہ رخ خان کی سیکیورٹی میں ایک تربیت یافتہ کمانڈو کے ساتھ ٹریفک کلیئرنس گاڑی شامل ہوگی جو گاڑی میں سفر کرتے وقت ٹریفک کو صاف کرے گا، اس بات کو یقینی بنائے گا کہ کوئی ان کے آگے یا پیچھے نہ آئے۔ گاڑی کو ٹریفک میں بیک اپ نہیں ہونا چاہیے۔
شاہ رخ خان کی فلم "پٹھان” کے بعد ان کی سب سے زیادہ متوقع فلم "جوان” 7 ستمبر 2023 کو سینما گھروں کی زینت بنے گی۔ شاہ رخ خان کی فلم "جوان” کی باکس آفس پر کامیابی پچھلے تمام ریکارڈ توڑ رہی ہے۔ جوان ” پٹھان” کے بعد ایسا کرنے والی اگلی تاریخی شخصیت ہے۔

صرف ایک ماہ میں جوان نے کروڑوں روپے کمائے ہیں۔ دنیا بھر میں 1103.27 کروڑ۔ شاہ رخ خان حال ہی میں کچھ اہم خبروں کا موضوع بنے ہوئے ہیں۔ فلم ’’پٹھان‘‘ کی تیاری کے دوران شاہ رخ خان کو دھمکیاں ملیں۔ اس کے نتیجے میں، مہاراشٹر حکومت نے بالی ووڈ بادشاہ کی حفاظت کے لیے سخت حفاظتی اقدامات نافذ کیے تھے۔
یش راج فلمز کی پٹھان، جس نے چند ماہ قبل ڈیبیو کیا تھا، نے کل 1050 کروڑ کی کمائی کی ہے، اور فلم جوان نے اب تک ایسے ہی نتائج حاصل کیے ہیں۔ واضح رہے کہ شاہ رخ خان کے لیے یہ سال کافی کامیاب رہا ہے۔ کاروبار سے 1090 کروڑ کی آمدنی ہوئی ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com