میدان عرفات میں پاکستانی بچے کی پیدائش اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ وزیراعلیٰ سندھ کی منشیات فروشوں کے خلاف کریک ڈاؤن کرنے کا اعلان لاہور ہائیکورٹ نے امیگریشن ڈیپارٹمنٹ کو 3 ماہ کی مہلت دے دی عالمی بینک نے داسو ہائیڈرو پاور پراجیکٹ کے لیے 1 ارب ڈالر کی اضافی فنانسنگ کی منظوری دے دی۔ عدالت نے صارم برنی کی درخواست ضمانت مسترد کر دی بجٹ 2024-25 میں درآمد شدہ موبائل فونز کے مزید مہنگے ہونے کا خدشہ گلگت بلتستان میں ماحولیاتی سیاحت کے مقامات کی نقاب کشائی وزیراعظم شہباز شریف نے عیدالاضحیٰ کی تین روزہ تعطیلات کا اعلان کردیا سپریم کورٹ کا مونال کو بند کرنے کا حکم عمران خان کے ویژن پر صوبے کی قیادت کر رہے ہیں۔ علی امین گنڈا پور

جنوبی افریقہ نیدرلینڈز کو شکست دینے کے خوف سے بچ گیا

جنوبی افریقہ نیدرلینڈز کو شکست دینے کے خوف سے بچ گیا

یوتھ ویژن : (طیب ملک سے ) جنوبی افریقہ ابتدائی خوف سے بچ گیا اس سے پہلے کہ ڈیوڈ ملر نے ہفتے کے روز نیویارک کے لانگ آئی لینڈ میں ہونے والے ٹوئنٹی 20 ورلڈ کپ میں نیدرلینڈ کے خلاف اعصابی چار وکٹوں سے فتح حاصل کی۔

ملر نے 51 گیندوں پر ناقابل شکست 59 رنز بنائے جس کے جواب میں جنوبی افریقہ نے 18.5 اوورز میں چھ وکٹ پر 106 رنز بنائے جس کے جواب میں ڈچ کے 9 وکٹ پر 103 رنز بنائے۔

یہ گروپ ڈی میں جنوبی افریقہ کی لگاتار دوسری جیت تھی اور ڈچ کے لیے ڈیلاس میں نیپال کو شکست دینے کے بعد پہلی شکست تھی۔

ڈچ، بلے بازی میں اترے، لمبے اوپنر مارکو جانسن کے فوری دباؤ میں تھے اور 10 اوورز کے بعد صرف 35-4 اسکور کر پائے تھے۔

انہوں نے اپنی اننگز کے اختتام کی طرف رن ریٹ کو آگے بڑھایا جب سائبرینڈ اینجلبرچٹ اور لوگن وین بیک نے ساتویں وکٹ کے لیے 54 رنز کی شراکت داری اس سے پہلے کہ جنوبی افریقی نژاد اینجلبریچٹ آخری اوور میں 40 رنز پر گر گئے۔

نئے آنے والے اوٹنیل بارٹ مین نے آخری اوور میں 4-11 کے اعداد و شمار کے ساتھ تین وکٹیں حاصل کیں اور جانسن اور اینریچ نورٹجے نے دو دو وکٹیں حاصل کیں۔

نیدرلینڈز نے جنوبی افریقہ کی اننگز کی پہلی گیند پر ایک وکٹ حاصل کی کیونکہ ہچکچاہٹ کے ساتھ کال کرنے کی وجہ سے مکس اپ ہوا اور کوئنٹن ڈی کاک بغیر کسی گیند کا سامنا کیے رن آؤٹ ہو گئے۔

اس نے اچانک گھبراہٹ کو جنم دیا جب ریزا ہینڈرکس بولڈ ہو گئے اور کپتان ایڈن مارکرم نے ٹانگ سائیڈ پر کیچ کر لیا کیونکہ جنوبی افریقہ 3-3 پر گر گیا۔

پانچویں اوور میں ہینرک کلاسن کے آؤٹ ہونے سے جنوبی افریقہ 12-4 پر ہچکچا رہا تھا اس سے پہلے کہ اسٹبس اور ملر نے 65 رنز کی شراکت کے ساتھ معمولی ہدف حاصل کیا۔

جب 17ویں اوور میں سٹبس گر گئے، تاہم، فتح کے لیے ابھی 27 رنز درکار تھے لیکن ملر نے لائن پر ان کا ساتھ دیا۔

جنوبی افریقہ پیر کو بنگلہ دیش سے اور جمعرات کو ہالینڈ کا مقابلہ بنگلہ دیش سے ہوگا۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com