اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ بلوچستان واشک میں کوئٹہ جانے والی بس کھائی میں گرنے سے 28 افراد جاں بحق 22 زخمی حکومت نے بجٹ 2024-25 میں امیروں کے لیے ٹیکس معافی واپس لینے کی تجویز پر غور کرنا شروع کردیا طوفانی بارشوں کے بعد کان کے تباہ ہونے سے 12 بھارتی ہلاک ہو گئے نیوکلیئر پاور کے حوالے سے پاکستان کی 26 سالہ یادگاری تقریب۔ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور میں آئندہ بجٹ پر انڈسٹری اور اکیڈمیا ڈائیلاگ پیشانی کو جھوٹی و خطاء کار کیوں کہا گیا؟ بہاولپور میں باپ کے ہاتھوں کمسن بچیاں قتل خانہ کعبہ کا سونے کا دروازہ ۔ رحمت کا پرنالا اور حجر اسود پر چاندی کا خول چڑھانے کے اعزاز بھی بہاولپور کے حصے میں آیا خانہ کعبہ کے دروازے اور حجر اسود کا خول تیار کرنے والی فیکٹری کے پاکستانی مالک خالق حقیقی سے جاملے امیر کویت اور امیر قطر نے وزیراعظم محمد شہباز شریف کی دورہء پاکستان کی دعوت کو قبول کر لیا

وزیر خزانہ اورنگزیب کا کہنا ہے کہ اسٹریٹجک سرکاری اداروں جیسی کوئی چیز نہیں

وزیر خزانہ

وزیر خزانہ اورنگزیب کا اہم بیان سامنے آگیا

یوتھ ویژن : (عمران قذافی سے ) وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے اتوار کو کہا کہ سٹریٹجک سرکاری اداروں (SOEs) جیسی کوئی چیز نہیں ہے کیونکہ انہوں نے نجکاری کی ضرورت پر زور دیا۔

انہوں نے یہ ریمارکس لاہور میں ایک پری بجٹ کانفرنس میں کیے، جب نائب وزیر اعظم اسحاق ڈار نے کہا کہ حکومت اپنے کاروبار کو صرف اپنے ڈومین کے تحت اسٹریٹجک اور ضروری SOEs تک محدود رکھے گی لیکن جانچ پڑتال کے بعد ان کی تعداد 40 سے کم کر دی جائے گی۔

کابینہ کمیٹی برائے نجکاری (CCoP) کا اجلاس

کابینہ کمیٹی برائے نجکاری (CCoP) کے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے، جس میں وزیر خزانہ نے شرکت کی، ڈار نے کہا کہ خسارے میں چلنے والے SOEs کی نجکاری ترجیح ہوگی۔

اجلاس میں بتایا گیا کہ 40 SOEs کو فی الحال سٹریٹجک یا ضروری کے طور پر درجہ بندی کیا گیا ہے، لیکن متعلقہ وزارتیں اپنی تفصیلات کابینہ کمیٹی برائے ریاستی ملکیتی کاروباری اداروں (CCoSOE) کو جمع کرائیں گی۔ CCoSOE ان SOEs کی حیثیت کا تعین کرے گا جنہیں اسٹریٹجک یا ضروری اداروں کے طور پر درجہ بندی کیا جائے گا۔

اتوار کو بات کرتے ہوئے، اورنگزیب نے کہا: "ایس او ای جیسا کوئی [ا] اسٹریٹجک نہیں ہے۔”

جمعہ کو ڈار کی زیر صدارت اجلاس کے بارے میں بات کرتے ہوئے، انہوں نے جاری رکھا، "ہم بالکل اسی طول موج پر ہیں – کہ اسٹریٹجک SOE نام کی کوئی چیز نہیں ہے۔”

وزیر خزانہ نے کہا کہ کل ایک میٹنگ ہوگی جہاں ہم مختلف وزارتوں میں جائیں گے اور کہیں گے کہ یہ سب کچھ نجی شعبے کے حوالے کیا جائے۔

انہوں نے کہا کہ پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ ہوگی اور ہم نجکاری کے ایجنڈے کو تیز کریں گے۔

پاکستان انٹرنیشنل ایئرلائنز (پی آئی اے) کی نجکاری سے متعلق خدشات پر تبصرہ کرتے ہوئے اورنگزیب نے کہا کہ حکومت صرف غیر ملکی سرمایہ کاروں کو نہیں دیکھ رہی۔

"وہ مقامی اور غیر ملکی سرمایہ کار ہیں جو بولی لگا رہے ہیں […] ایسی کوئی بات نہیں ہے کہ ہم صرف غیر ملکی سرمایہ کاروں کو دیکھ رہے ہیں،” انہوں نے کہا۔

بین الاقوامی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) کے پروگرام کے ساتھ قرض کے تازہ پروگرام پر تبصرہ کرتے ہوئے، انہوں نے کہا کہ "میکرو اکنامک استحکام اور ساختی اصلاحات میں استحکام” لانے کے لیے ایک بڑے اور طویل پروگرام کی ضرورت ہے۔

انہوں نے توانائی کی اصلاحات کے بارے میں بھی بات کی، یہ کہتے ہوئے کہ "لیکیجز” ہیں اور چوری کو روکنے کی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ بورڈ آف ڈسٹری بیوشن کمپنیوں (Discos) میں تبدیلیاں لائی جا رہی ہیں تاکہ "بہتر کارپوریٹ گورننس” کے لیے پرائیویٹ سیکٹر سے آنے والوں کو لایا جا سکے۔

"اور پھر آپ دیکھیں گے کہ ہم کس طرح ان ڈسکوز کو مراعات یا نجکاری یا دونوں کے امتزاج کی طرف لاتے ہیں،” انہوں نے زور دے کر کہا۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com