اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ پنجاب حکومت کا بیوروکریسی کے تبادلے نہ کرنے کا فیصلہ کارل سیگن (1934 – 1996) ایک عظیم سائنسدان فالج کے اٹیک سے پوری عمر کی معذوری ہونے سے بچائیں ڈیپارٹمنٹ آف ہارٹیکلچر فیکلٹی آف ایگریکلچر اینڈ انوائر منٹ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور اور پاکستان سوسائٹی آف ہارٹیکلچر سائنسز کے زیر اہتمام8ویں دو روزہ انٹرنیشنل کانفرنس آل پاکستان انٹرورسٹی ریسلنگ چیمپئن شپ، اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور نے 4 کانسی اور1چاندی کامیڈل جیت لیا صدرمملکت کی منظوری کے بغیر ہی قومی اسمبلی کا اجلاس کل صبح 10 بجے طلب، نوٹیفکیشن جاری ملتان ریجن میں بجلی چوروں اور نادہندگان کے خلاف آپریشن جاری نگران وزیراعظم انوارالحق کاکڑ بلوچ لاپتہ افراد کیس میں اسلام آباد ہائیکورٹ پیش ہو گئے یادداشت کوتیز کرنے کیلئےمفید مشقیں وفاقی محتسب بہاولپورریجن میں واپڈا سمیت دیگرمحکموں کیخلاف شکایات پرعوام کو25 لاکھ روپے کاریلیف مل گیا

پی ٹی آئی کے چیلنجز، بلاول کی رفتار، اور انتخابی غیر یقینی صورتحال پاکستان کو اپنی گرفت میں لے رہی ہے

یوتھ ویژن : شہزاد حُسین بھٹی بیوروچیف رحیم یار خاں سے جب پاکستان آنے والے انتخابات کی تیاری کر رہا ہے، سیاسی مبصرین اس عمل کے منصفانہ ہونے کے بارے میں شکوک و شبہات کا اظہار کر رہے ہیں، ان طاقتور اداکاروں کے ممکنہ جوڑ توڑ کا خدشہ ہے جو سیاسی اقتدار کے لیے کوشاں رہنے والوں کی جمہوری امنگوں پر سایہ ڈال سکتے ہیں۔

ایکسپریس نیوز کے ٹاک شو "ماہر” میں حاضری، دعا جمیل کی طرف سے ماڈریٹ، تجزیہ کاروں نے اس اہم سوال پر غور کیا کہ اگلی حکومت کس پارٹی کی تشکیل کا امکان ہے، اس نے کھیل میں پیچیدہ حرکیات پر روشنی ڈالی۔

ایکسپریس ٹریبیون کے چیف ایڈیٹر نوید حسین نے زور دیا کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کو اس کے سیاسی تشخص کو نقصان پہنچانے کی وجہ سے ٹھوس کوششوں کے ذریعے بات چیت سے باہر رکھا جانا چاہیے۔ حسین نے نشاندہی کی، "پی ٹی آئی کو ایک سیاسی جماعت کے طور پر کمزور کرنے کی تمام کوششیں کی گئیں، اس کی اعلیٰ قیادت کو قید کیا گیا اور اس کے انتخابی نشان ‘بلے’ کو منسوخ کر دیا گیا، جو پاکستان کی جمہوریت میں ایک اہم شناخت ہے۔”

یوتھ ویژن نیوز کے مطابق ، پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل-این) اور پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) پر ڈالنے کا مشورہ دیا۔ انہوں نے پی ٹی آئی کو درپیش انتخابی مہم پر پابندیوں پر روشنی ڈالی، بشمول اس کے بانی چیئرمین عمران خان کی تصویر والے مواد کی پرنٹنگ پر پابندیاں، ممکنہ طور پر پارٹی کو انتخابی دوڑ سے باہر کرنا۔

پی ٹی آئی کی لچک کو سراہتے ہوئے، حسین نے بائیکاٹ کے دباؤ کے باوجود پارٹی کے عزم کو تسلیم کیا۔ انہوں نے مسلم لیگ (ن) کے نواز شریف کو پنجاب میں بلاول بھٹو زرداری کی اسٹریٹجک مہم کے بارے میں بھی خبردار کیا، آزاد امیدواروں کے ساتھ حکومت بنانے کے مؤخر الذکر کے ارادے کے ممکنہ کھیل بدلنے والے اثرات پر زور دیا، جن میں سے کچھ پی ٹی آئی سے وابستہ ہو سکتے ہیں۔

ایکسپریس نیوز اسلام آباد کے بیورو چیف عامر الیاس رانا نے پی ٹی آئی کی جانب سے عمران خان کی جانب سے ایک منصوبہ بند ریلی کے بعد انتخابی بائیکاٹ پر غور کرنے پر شکوک و شبہات کا اظہار کیا، پارٹی کے نشان کے کھو جانے اور ممکنہ قانونی مسائل کو معاون عوامل قرار دیا۔

خدشات کی بازگشت کرتے ہوئے، روزنامہ ایکسپریس کے گروپ ایڈیٹر رانا اور ایاز خان نے پی ٹی آئی کے پسماندہ ہونے کے خدشات کا اظہار کیا، بنیادی طور پر مسلم لیگ ن اور پی پی پی کے درمیان مقابلے کی پیش گوئی کی۔ خان نے بلاول کی طاقت کو اجاگر کرتے ہوئے اور پی پی پی کے حصہ میں اضافے کی تجویز کرتے ہوئے دیر سے کھیل کی تبدیلی کی توقع کی۔

یوتھ ویژن نیوز کے مطابق ایکسپریس نیوز کراچی کے بیورو چیف فیصل حسین نے اسکرپٹ میں تبدیلی کے امکانات کو تسلیم کرتے ہوئے مستقبل کے سیاسی منظر نامے کے بارے میں غیر یقینی صورتحال کا اظہار کیا۔ حسین نے بے مثال مزاحمت پر زور دیا، خاص طور پر سوشل میڈیا کے ذریعے، لوگوں کو آزادانہ طور پر اپنی رائے کا اظہار کرنے کے لیے ایک ٹول کے طور پر۔

یوتھ ویژن : تجزیہ کار اجمل ستار ملک نے نوجوانوں کے اہم کردار اور انتخابی نتائج پر ان کے نمایاں ٹرن آؤٹ کے ممکنہ اثر و رسوخ پر زور دیتے ہوئے قبل از وقت نتائج اخذ کرنے سے خبردار کیا۔ جیسے ہی قوم اس نازک موڑ پر تشریف لے جا رہی ہے، ماہرین چوکس رہتے ہیں، انتخابات سے قبل ابھرتے ہوئے سیاسی منظر نامے پر گہری نظر رکھتے ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com