اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ عارف علوی کا اہم بیان بانی پی ٹی آئی صرف بااختیار لوگوں سے بات چیت چاہتے ہیں بلوچستان واشک میں کوئٹہ جانے والی بس کھائی میں گرنے سے 28 افراد جاں بحق 22 زخمی حکومت نے بجٹ 2024-25 میں امیروں کے لیے ٹیکس معافی واپس لینے کی تجویز پر غور کرنا شروع کردیا طوفانی بارشوں کے بعد کان کے تباہ ہونے سے 12 بھارتی ہلاک ہو گئے نیوکلیئر پاور کے حوالے سے پاکستان کی 26 سالہ یادگاری تقریب۔ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور میں آئندہ بجٹ پر انڈسٹری اور اکیڈمیا ڈائیلاگ پیشانی کو جھوٹی و خطاء کار کیوں کہا گیا؟ بہاولپور میں باپ کے ہاتھوں کمسن بچیاں قتل خانہ کعبہ کا سونے کا دروازہ ۔ رحمت کا پرنالا اور حجر اسود پر چاندی کا خول چڑھانے کے اعزاز بھی بہاولپور کے حصے میں آیا خانہ کعبہ کے دروازے اور حجر اسود کا خول تیار کرنے والی فیکٹری کے پاکستانی مالک خالق حقیقی سے جاملے

پاکستان کو ترقی یافتہ ملک بنانے کے لیے ہمیں قائداعظم محمد علی جناح کے اصولوں پر عمل کرنا چاہیے،مشعال ملک

یوتھ ویژن نیوز : نگران وزیر اعظم کی معاون خصوصی برائے انسانی حقوق مشعال حسین ملک نے کہا ہے کہ پاکستان کو ترقی یافتہ ملک بنانے کے لیے ہمیں قائداعظم محمد علی جناح کے اصولوں پر عمل کرنا چاہیے، نوجوان آگے آئیں اور ملک کی ترقی اور خوشحالی کے لیے مزید فعال کردار ادا کریں، پاکستان کے خلاف ‘ناپاک عزائم’ کو ناکام بنانے کے لیے پوری قوم مسلح افواج کے شانہ بشانہ کھڑی ہے۔

بدھ کو راولپنڈی میں شہناز شیخ ہاکی سٹیڈیم سید پور روڈ میں کھیلے گئے ہاکی میچ کے بعد شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ قوم نے 1965 کی جنگ کے شہداء کی قربانیوں کو یاد کرنے کے لیے اپنا 58 واں یوم دفاع منایا۔ انہوں نے کہا کہ وطن کی خاطر شہادت قبول کرنے والے شہداء کو کبھی فراموش نہیں کیا جا سکتا اور وہ ہمیشہ عوام کے دلوں میں زندہ رہیں گے۔ انہوں نے کہا کہ یوم دفاع پاکستان (6 ستمبر) ہر سال شہداء کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے منایا جاتا ہے، مشعال ملک نے کہا کہ 1965 کی جنگ کے شہداء نے ملک اور عوام کے دفاع کے لیے بے پناہ قربانیاں دیں۔ یوم دفاع مسلح افواج کی قربانیوں کو یاد کرنے اور مادر وطن کے دفاع کے لیے اپنی جانیں قربان کرنے کے عہد کی تجدید کا دن ہے۔

6 ستمبر 1965 کو ہماری بہادر مسلح افواج نے پوری قوم کے ساتھ مل کر دشمن کے ناپاک عزائم کو خاک میں ملا دیا اور حقیقی حب الوطنی، قومی اتحاد اور حوصلے کا مظاہرہ کرتے ہوئے ایک تاریخ رقم کی۔ انہوں نے مزید کہا کہ 6 ستمبر قوم کے لیے ایک تاریخی دن ہے جب ہماری مسلح افواج نے دشمن پر واضح کر دیا کہ پاکستانی قوم اور اس کی مسلح افواج مادر وطن کی حفاظت کے لیے ہمہ وقت تیار ہیں۔ مشعال ملک نے مزید کہا کہ پاکستان کو ترقی یافتہ ملک بنانے کے لیے ہمیں قائداعظم محمد علی جناح کے اصولوں پر عمل کرنا چاہیے۔ انہوں نے کہا کہ نوجوان آگے آئیں اور ملک کی ترقی اور خوشحالی کے لیے مزید فعال کردار ادا کریں۔

یہ بھی پڑھیں: قراقرم ہائی وے،سڑک پاکستان کی لیکن دنیا کا8واں عجوبہ

کھیل جسمانی فٹنس کو فروغ دینے، قومی فخر کے احساس کو فروغ دینے اور سماجی ہم آہنگی اور بین الاقوامی شناخت کے مواقع فراہم کرکے ملک کی ترقی میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ مشعال ملک نے کہا کہ بھارتی حکومت انتہا پسندی اور دہشت گردی کو فروغ دینے میں ملوث ہے۔

بھارت نے غیر قانونی طور پر مقبوضہ جموں و کشمیر (IIOJK) میں انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں کی ایک نئی لہر شروع کر دی ہے، انہوں نے مزید کہا کہ مقبوضہ کشمیر بھارت اور پاکستان کے درمیان ایک دیرینہ تنازعہ ہے اور مسلمانوں کے ساتھ ناروا سلوک کیا جا رہا ہے، مساجد کو مسمار کیا گیا اور تشدد کیا گیا۔

یہ بھی پڑھیں: حریم شاہ کی اپنے شوہر کی بازیابی کیلئے آئی ایس ائی سے مدد کی درخواست

مقبوضہ علاقے میں بے گناہ مسلمانوں کے خلاف مرتکب ہوئے۔ انہوں نے مزید کہا اقوام متحدہ جیسی بین الاقوامی تنظیموں نے ان مسائل کو حل کرنے اور کشمیر میں رہنے والے لوگوں کے حقوق کے تحفظ کے لیے پرامن مذاکرات پر زور دیا ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com