Your theme is not active, some feature may not work. Buy a valid license from stylothemes.com
روزنامہ یوتھ ویژن کی جانب سے تمام اہل اسلام کو دل کی اتہا گہرائیوں سے عیدالفطر 2024 مبارک ہو اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ بھارت کے ساتھ 5 بلین ڈالر کی تجارت معطل اسحاق ڈار نے وجہ بتا دی ملکی تاریخ میں پہلی دفعہ صوبے بھر کے سرکاری سکولوں کے لاکھوں بچوں نے اپنے 60,000 نمائندے منتخب کر لیے کرغزستان میں پاکستانی طلباء کو ہجومی تشدد کے واقعات ‘انتہائی تشویشناک’ گھروں کے اندر رہنے کا مشورہ دے دیا عمر ایوب نے بانی پی ٹی آئی کے 7 مقدمات کو مسترد کرتے ہوئے ‘چوری شدہ نشستوں’ کی واپسی پر بات چیت کی ہے ایلون مسک کا بڑا اعلان ٹویٹر X.com بن گیا قومی اسمبلی نے پی ٹی آئی کی زرتاج گل کے خلاف اعتراض پر ن لیگ کے طارق بشیر چیمہ کو موجودہ اجلاس کے لیے معطل کر دیا سپریم کورٹ نے عدلیہ کے خلاف ریمارکس پر فیصل واوڈا اور مصطفیٰ کمال کو شوکاز نوٹس جاری کر دیئے ٹائمز ہائر ایجوکیشن ینگ یونیورسٹی رینکنگ 2024 نے 33 پاکستانی اداروں کو تسلیم کیا ہے جن میں اسلامیہ یونیورسٹی آف بہاولپور بھی شامل ہے، تعلیم اور تحقیق میں ان کی شاندار کارکردگی پر اپنی فہرست جاری کردی نیب قوانین کی سماعت جس میں عمران خان کو شامل کیا گیا ہے، 2 مزیدکیسیزمیں سزا معطل پی ٹی آئی جو تبلیغ کرتی ہے اس پر عمل نہیں کرتی، بلاول بھٹو

چندریان3 چاند پر لینڈ کر گیا،

یوتھ ویژن نیوز : ہندوستانی خلائی مشن بدھ کے روز چاند کے ناہموار، غیر دریافت شدہ جنوبی قطب پر اترا ایک مشن میں جسے چاند کی تلاش کے لیے اہم سمجھا جاتا ہے اور ہندوستان کو خلائی طاقت کے طور پر کھڑا کیا جاتا ہے، ایسے ہی ایک روسی لینڈر کے گرنے کے کچھ ہی دن بعد۔

"یہ لمحہ ناقابل فراموش ہے۔ یہ غیر معمولی ہے۔ یہ ایک نئے ہندوستان کی فتح کا نعرہ ہے،” بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی نے ہندوستانی پرچم لہرایتے ہوئے جنوبی افریقہ سے لینڈنگ کو دیکھا جہاں وہ برکس سربراہی اجلاس میں شرکت کر رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کوئی کسی کو بلاک نہیں کرسکےگا، ٹوئٹرنے بلاک فیچرختم کرنےکااعلان کردیا

سائنسدانوں اور اہلکاروں نے تالیاں بجائیں، خوشیاں منائیں اور ایک دوسرے سے گلے ملے جیسے ہی خلائی جہاز اترا اور ہندوستان بھر میں لوگ جشن منانے میں پھوٹ پڑے، پٹاخے چلائے اور سڑکوں پر رقص کیا۔

"بھارت چاند پر ہے،” بھارتی خلائی تحقیقی ادارے (ISRO) کے سربراہ ایس سومانتھ نے کہا کہ چندریان-3 خلائی جہاز کے اترتے ہی، بھارت امریکہ، چین کے بعد چاند پر کامیابی سے خلائی جہاز اتارنے والا چوتھا ملک بن گیا ہے۔ اور روس.

بھارت کے بہت سے منتظر چاند مشن چندریان 3 کو 14 جولائی 2023 کو لانچ کرنے کے لیے مقرر کیا گیا ہے۔ سوویت یونین، ریاستہائے متحدہ اور چین وہ تین ممالک ہیں جنہوں نے چاند پر کامیابی کے ساتھ نرم لینڈنگ کی ہے۔
یہ چاند پر خلائی جہاز اتارنے کی ہندوستان کی دوسری کوشش تھی اور روس کے Luna-25 مشن کی ناکامی کے ایک ہفتہ سے بھی کم وقت بعد ہوئی ہے۔ ملک بھر میں لوگ ٹیلی ویژن کی سکرینوں سے چپکے ہوئے تھے اور خلائی جہاز کے سطح کے قریب آتے ہی دعائیں مانگی تھیں۔

یہ بھی پڑھیں: مغربی ممالک کے رویے سےنالاں ممالک "برکس” میں شمولیت کے خواہاں

روس کی خلائی ایجنسی Roskosmos نے لینڈنگ پر ہندوستان کو مبارکباد دی۔ "Roskosmos چندریان -3 خلائی جہاز کی کامیاب لینڈنگ پر ہندوستانی ساتھیوں کو مبارکباد دیتا ہے،” اس نے اپنے ٹیلیگرامhttps://youthvision.pk/category/international چینل پر ایک پوسٹ میں کہا۔

"چاند کی تلاش تمام بنی نوع انسان کے لیے اہم ہے۔ مستقبل میں یہ گہری خلائی تحقیق کا پلیٹ فارم بن سکتا ہے۔

روس کے وزیر خارجہ سرگئی لاوروف نے برکس سربراہی اجلاس میں اپنے ہندوستانی ہم منصب کو ان کی دو طرفہ ملاقات کے دوران مبارکباد پیش کی، روسی وزارت خارجہ کی طرف سے شیئر کردہ ایک ویڈیو کلپ دکھایا گیا ہے۔

چندریان-3 کے دو ہفتوں تک فعال رہنے کی توقع ہے، جس میں تجربات کا ایک سلسلہ چل رہا ہے جس میں چاند کی سطح کی معدنی ساخت کا سپیکٹرو میٹر تجزیہ شامل ہے۔

چاند روور کو خلائی جہاز سے باہر آنے میں چند گھنٹے یا ایک دن کا وقت لگے گا، سوما ناتھ نے صحافیوں کو بتایا، انہوں نے مزید کہا کہ لینڈنگ نے بھارت کو مریخ اور زہرہ کے ممکنہ سفر تک اپنی رسائی بڑھانے کا اعتماد دیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ویب ٹیلی سکوپ کی مدد سے پہلی بارستاروں کے رِنگ نیبولا کا غیرمعمولی نظارہ

سوما ناتھ نے کہا کہ ہندوستان سورج کا مطالعہ کرنے کے لیے ستمبر میں ایک مشن شروع کرنے کا بھی منصوبہ بنا رہا ہے۔ ایک انسانی خلائی پرواز کا بھی منصوبہ بنایا گیا ہے اور جب کہ کسی سرکاری تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا ہے، 2024 تک تیاریاں مکمل ہونے کا امکان ہے۔

توقع کی جا رہی ہے کہ اس لینڈنگ سے قیمت پر مسابقتی خلائی انجینئرنگ کے لیے ہندوستان کی ساکھ بڑھے گی۔ چندریان-3 کو تقریباً 6.15 بلین روپے ($74 ملین) کے بجٹ کے ساتھ لانچ کیا گیا تھا، جو کہ 2013 کی ہالی ووڈ خلائی تھرلر فلم "گریویٹی” کی تیاری کی لاگت سے کم ہے

کھردرا خطہ قطب جنوبی کی لینڈنگ کو مشکل بنا دیتا ہے، اور پہلی لینڈنگ تاریخی ہے۔ خطے کی برف مستقبل کے مشنوں کے لیے ایندھن، آکسیجن اور پینے کے پانی کی فراہمی کر سکتی ہے۔

"قطب جنوبی پر اترنے سے ہندوستان کو یہ دریافت کرنے کا موقع ملے گا کہ آیا چاند پر پانی کی برف موجود ہے۔ اور یہ چاند کی ارضیات سے متعلق مجموعی اعداد و شمار اور سائنس کے لیے بہت اہم ہے،” اسپیس ٹیک پارٹنرز کی کنسلٹنسی کی شراکت دار اور منیجنگ ڈائریکٹر کارلا فلوٹیکو نے کہا۔

یہ بھی پڑھیں: گوگل نے اپنی سروس گوگل میپس میں بڑی تبدیلی کردی

بھارت کے بہت سے منتظر چاند مشن چندریان 3 کو 14 جولائی 2023 کو لانچ کرنے کے لیے مقرر کیا گیا ہے۔ سوویت یونین، ریاستہائے متحدہ اور چین وہ تین ممالک ہیں جنہوں نے چاند پر کامیابی کے ساتھ نرم لینڈنگ کی ہے۔

بھارت کے بہت سے منتظر چاند مشن چندریان 3 کو 14 جولائی 2023 کو لانچ کرنے کے لیے مقرر کیا گیا ہے۔ سوویت یونین، ریاستہائے متحدہ اور چین وہ تین ممالک ہیں جنہوں نے چاند پر کامیابی کے ساتھ نرم لینڈنگ کی ہے۔

لینڈنگ سے پہلے کی توقع بہت تیز تھی، جس میں ہندوستانی اخبارات اور نیوز چینلز میں بینر کی سرخیوں کے ساتھ لینڈنگ کی الٹی گنتی چل رہی تھی۔

ملک بھر میں عبادت گاہوں پر دعائیں کی گئیں، اور اسکول کے بچوں نے ہندوستانی ترنگا لہرایا جب وہ لینڈنگ کی لائیو اسکریننگ کا انتظار کر رہے تھے۔

یہ بھی پڑھیں: توشہ خانہ کیس کئ سماعت کا تحریری حکم نامہ جاری

بچے گنگا ندی کے کنارے پر جمع ہوئے، جسے ہندوؤں نے مقدس سمجھا، محفوظ لینڈنگ کے لیے دعا کی،

دارالحکومت نئی دہلی کے گرودوارے میں میں وزیر پیٹرولیم ہردیپ سنگھ پوری نے پوجا کی۔

پوری نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ "صرف اقتصادی نہیں، بلکہ ہندوستان سائنسی اور تکنیکی ترقی بھی حاصل کر رہا ہے۔”

بھارت کے بہت سے منتظر چاند مشن چندریان 3 کو 14 جولائی 2023 کو لانچ کرنے کے لیے مقرر کیا گیا ہے۔ سوویت یونین، ریاستہائے متحدہ اور چین وہ تین ممالک ہیں جنہوں نے چاند پر کامیابی کے ساتھ نرم لینڈنگ کی ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com