اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ پنجاب حکومت کا بیوروکریسی کے تبادلے نہ کرنے کا فیصلہ کارل سیگن (1934 – 1996) ایک عظیم سائنسدان فالج کے اٹیک سے پوری عمر کی معذوری ہونے سے بچائیں ڈیپارٹمنٹ آف ہارٹیکلچر فیکلٹی آف ایگریکلچر اینڈ انوائر منٹ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور اور پاکستان سوسائٹی آف ہارٹیکلچر سائنسز کے زیر اہتمام8ویں دو روزہ انٹرنیشنل کانفرنس آل پاکستان انٹرورسٹی ریسلنگ چیمپئن شپ، اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور نے 4 کانسی اور1چاندی کامیڈل جیت لیا صدرمملکت کی منظوری کے بغیر ہی قومی اسمبلی کا اجلاس کل صبح 10 بجے طلب، نوٹیفکیشن جاری ملتان ریجن میں بجلی چوروں اور نادہندگان کے خلاف آپریشن جاری نگران وزیراعظم انوارالحق کاکڑ بلوچ لاپتہ افراد کیس میں اسلام آباد ہائیکورٹ پیش ہو گئے یادداشت کوتیز کرنے کیلئےمفید مشقیں وفاقی محتسب بہاولپورریجن میں واپڈا سمیت دیگرمحکموں کیخلاف شکایات پرعوام کو25 لاکھ روپے کاریلیف مل گیا

بیجنگ:40 گھنٹوں میں بارش نے140سالہ ریکارڈ توڑ دیا،بارش سے 20 اموات ریکارڈ

یوتھ ویژن نیوز؛ چین کے دارلحکومت بیجنگ میں 40 گھنٹوں کی مسلسل بارش نے 140 سالہ ریکارڈ توڑ دیا، اس سے پہلے 1891 میں سب سے زیادہ بارش ریکارڈ کی گئی تھی۔

بیجنگ کے محکمہ موسمیات نے بدھ کو جاری پیغام میں بتایا کہ طوفان کے باعث حالیہ بارشوں نے چینی دارالحکومت میں 140 سال قبل ہونے والی بارشوں کا ریکارڈ توڑ دیا ہے

یہ بھی پڑھیں: وزیر اعظم شہباز شریف کی ترکیہ کو سی پیک میں شمولیت کی دعوت

بیجنگ میٹرولوجیکل سروس نے کہا کہ ’اس طوفان کے دوران ریکارڈ کی گئی زیادہ سے زیادہ بارش 744.8 ملی میٹر تھی، جو چانگ پنگ کے وانگجیوان واٹر ریزرو میں ہوئی‘۔

چین کا کہنا ہے کہ طوفان کے نتیجے میں شمالی علاقہ جات میں میں آنے والے سیلاب سے 20 افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔ فوجی ہیلی کاپٹر بیجنگ سیلاب متاثرین کو امداد پہنچا رہے ہیں۔

سروس نے مزید کہا کہ 140 سال پہلے ریکارڈ کیا گیا سب سے بڑا حجم 609 ملی میٹر تھا۔

طوفان ڈوکسوری ایک سابقہ سپر ٹائفون ہے جو فلپائن سے ٹکرانے کے بعد گزشتہ ہفتے جنوبی فوجیان صوبے سے ٹکرایا اور اب چین کے اوپر شمال کی طرف بڑھ رہا۔

محکمہ موسمیات کے مطابق صرف 40 گھنٹوں میں ریکارڈ کی گئی بارش جولائی کے پورے مہینے کی اوسط بارش کے قریب ہے۔

سرکاری میڈیا نے گزشتہ ہفتے خبردار کیا تھا کہ شمالی چین میں شدید بارشوں سے 130 ملین افراد متاثر ہوں گے۔

بیجنگ کے مضافاتی اور آس پاس کے علاقے بارشوں سے بری طرح متاثر ہیں۔

یہ بھی پڑھں: فوجی عدالتوں میں سویلینز کا ٹرائل،ملک میں قانون کون ساچلےگافیصلہ عوام کرے گی،چیف جسٹس پاکستان

سرکاری میڈیا کے مطابق دارالحکومت اور پڑوسی صوبے ہیبی میں 974,400 افراد کو محفوظ مقامات پر منتقل کیا گیا ہے۔

سرکاری خبر رساں ایجنسی ژنہوا نے رپورٹ کیا کہ بارش میں نرمی کے بعد اب توجہ امدادی کارروائیوں پر مرکوز ہو گئی ہے، چینی ریڈ کراس کے سینکڑوں امدادی کارکنوں کو ملبہ صاف کرنے اور متاثرین کو نکالنے میں مدد کے لیے سخت متاثرہ علاقوں میں بھیجا گیا ہے۔ منگل کو سرکاری نشریاتی ادارے سی سی ٹی وی نے کہا کہ بارشوں نے بیجنگ میں کم از کم 11 افراد کی جان لی ہے، جن میں سے دو کارکن ریسکیو اور ریلیف کے دوران ڈیوٹی پر مارے گئے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com