اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ عارف علوی کا اہم بیان بانی پی ٹی آئی صرف بااختیار لوگوں سے بات چیت چاہتے ہیں بلوچستان واشک میں کوئٹہ جانے والی بس کھائی میں گرنے سے 28 افراد جاں بحق 22 زخمی حکومت نے بجٹ 2024-25 میں امیروں کے لیے ٹیکس معافی واپس لینے کی تجویز پر غور کرنا شروع کردیا طوفانی بارشوں کے بعد کان کے تباہ ہونے سے 12 بھارتی ہلاک ہو گئے نیوکلیئر پاور کے حوالے سے پاکستان کی 26 سالہ یادگاری تقریب۔ اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور میں آئندہ بجٹ پر انڈسٹری اور اکیڈمیا ڈائیلاگ پیشانی کو جھوٹی و خطاء کار کیوں کہا گیا؟ بہاولپور میں باپ کے ہاتھوں کمسن بچیاں قتل خانہ کعبہ کا سونے کا دروازہ ۔ رحمت کا پرنالا اور حجر اسود پر چاندی کا خول چڑھانے کے اعزاز بھی بہاولپور کے حصے میں آیا خانہ کعبہ کے دروازے اور حجر اسود کا خول تیار کرنے والی فیکٹری کے پاکستانی مالک خالق حقیقی سے جاملے

سگریٹ کیلئےبار بار چھٹی لینے والے ملازم کو31 لاکھ روپے کا جرمانہ

اوساکا : جاپان میں ایک کمپنی ملازم پر کام کے اوقات میں سگریٹ پینے کے الزام میں لاکھوں روپے جرمانہ عائد کردیا گیا۔
مذکورہ 61 سالہ ملازم پر 14 سالہ ڈیوٹی میں4 ہزار 500سے زیادہ مرتبہ سگریٹ نوشی کا الزام ہے، اسے کام کے اوقات میں سگریٹ پینے پر تقریباً 11000 ڈالر کا جرمانہ کیا گیا ہے جو تقریباً 31 لاکھ روپے بنتی ہے، اسی جرم میں ادارے کے دیگر دو ملازمین کو بھی سزا دی گئی۔
غیرملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق اوساکا کے حکام نے اس شخص کو متعدد بار خبردار بھی کیا لیکن وہ سگریٹ پینے سے باز نہ آیا۔
خبر کے مطابق ادارے کے ہیومن ریسورس ڈیپارٹمنٹ نے اطلاع ملنے پر استعمال شدہ سگریٹوں کے فلٹرز کا ایک خفیہ ذخیرہ دریافت کیا جس کے ذمہ دار مذکورہ ملازم اور دیگر دو ملازمین ہیں۔
اس شخص کے سپروائزر نے اسے اور دیگر ملازمین کو دفتر میں دوبارہ سگریٹ نوشی کے سنگین نتائج سے خبردار کیا، تاہم انتباہ کے باوجود تینوں افراد نے سگریٹ نوشی کی عادت ترک نہیں کی۔
اس شخص کی تنخواہ میں کٹوتی کے علاوہ اسے 1.44 ملین ین (تقریباً 11 ہزار ڈالر) کا جرمانہ کیا گیا ہے۔ حکام نے انکشاف کیا ہے کہ اس شخص نے ڈیوٹی پر355 گھنٹے اور 19 منٹ سگریٹ نوشی کی۔
واضح رہے کہ اوساکا میں تمباکو نوشی کے سخت ترین قوانین ہیں۔ اس شہر میں 2008 میں دفاتر اور عوامی مقامات سمیت سرکاری احاطے میں سگریٹ پینے پر مکمل پابندی عائد کی گئی تھی اور 2019میں سرکاری ملازمین پر کام کے اوقات میں سگریٹ نوشی پر پابندی عائد کی گئی تھی۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com