اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ روس نے پیٹرول کی برآمدات پر 6 ماہ کے لیے پابندی عائد کر دی دنیا کے لیے بد صورت ترین مگر اپنے وقت کے بہترین کردار ضیاء محی الدین کی پہلی برسی "کپاس کی کاشت میں انقلابی تبدیلی وزیراعظم نے انتخابی نتائج میں تاخیر کے الزامات مسترد کر دیے بلوچستان کے علاقے پشین، قلعہ سیف اللہ میں دو بم دھماکے20 افراد جاں بحق جماعت اسلامی نے انتخابات میں دھاندلی کی صورت میں سخت مزاحمت کا انتباہ دے دیا کیا پی ٹی آئی خیبرپختونخوا کا قلعہ برقرار رکھ سکے گی؟ کراچی میں الیکشن کے انتظامات مکمل پی ٹی آئی کا 5 فروری کو نئے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کا اعلان

اسلام آباد میں بھارہ کہو بائی پاس کے زیرِتعمیر فلائی اوورکے گارڈرزاچانک سے زمین بوس

اسلام آباد میں بھارہ کہو بائی پاس کے زیرِتعمیر فلائی اوور میں ایک ہفتے میں دوسرا حادثہ پیش آیا جب زیرِ تعمیر فلائی اوور کے ایک حصے کے گارڈرز اچانک سے زمین بوس ہو گئے۔ 

حکام کے مطابق اس حادثے میں کسی قسم کا جانی نقصان نہیں ہوا۔ 

جمعرا ت کی صبح بھارہ کہو فلائی اوور پر تعمیر کا کام معمول کے مطابق جاری تھا کہ اچانک سے اس کے ایک حصے کے گارڈرز ٹوٹ کر گئے۔

سی سی ٹی وی فوٹیج میں دیکھا جا سکتا ہے کہ پہلے ایک گارڈر ٹوٹ کر دوسرے سے ٹکرایا اور اس طرح ایک ایک کر کے چار گارڈرز زمین بوس ہو گئے۔ 

خیال رہے کہ حکومت نے 23 مارچ کو بھارہ کہو فلائی اوور کے افتتاح کی تاریخ دے رکھی ہے اور اس حوالے سے کنٹریکٹر کو منصوبے پر جلد از جلد کام مکمل کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

یہ ایک ہفتے میں پیش آنے والا دوسرا حادثہ ہے۔ اس سے قبل سنیچر کو بھارہ کہو بائی پاس کے زیرِتعمیر فلائی اوور کے پلر کی شٹرنگ گرنے سے پانچ مزدور ملبے تلے دب گئے تھے۔ 

اسلام آباد پولیس کے مطابق حادثے کے بعد امدادی کاموں کے لیے ریسکیو ٹیمیں پہنچیں اور پانچ زخمی مزدوروں کو ملبے سے نکال کر ہسپتال پہنچایا گیا جن میں سے دو کی موت واقع ہو گئی۔

پولیس کے مطابق تین زخمی مزدوروں کو پولی کلینک جبکہ دو کو پمز ہسپتال منتقل کیا گیا تھا جن میں سے دو جانبر نہ ہو سکے۔

وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ نے حادثے کا نوٹس لیا۔ انہوں نے وفاقی ترقیاتی ادارے (سی ڈی اے) کے چیئرمین کو حادثے کے ذمہ داروں کا تعین کرنے کے لیے انکوائری کرنے کی بھی ہدایت کی۔

وزیر داخلہ کی ہدایت پر چیف کمشنر اسلام آباد نے تحقیقات کے لیے آٹھ رکنی کمیٹی تشکیل دے دی ہے۔

تحقیقاتی ٹیم میں ڈی سی اسلام آباد، ایس ایس پی ٹریفک، سی ڈی اے کے ممبر انجینیئرنگ اور نیسپاک کا ایک ایک نمائندہ شامل ہوگا۔ تاہم ابھی تک اس حادثے کی رپورٹ منظرعام پر نہیں لائی گئی۔ 

خیال رہے کہ اسلام آباد سے مری اور مظفر آباد جانے والی ٹریفک کو رش سے بچانے کے لیے بھارہ کہو کے علاقے میں بائی پاس بنایا جا رہا ہے۔

وزیراعظم شہباز شریف کی ہدایت پر بائی پاس کو ریکارڈ وقت میں مکمل کرنے کے لیے منصوبے پر دن رات کام جاری ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com