ٹوئٹر کو یومیہ 40 لاکھ ڈالر کا نقصان

ایلون مسک کا ٹوئٹر اب اکاونٹس بھی نیلام کرے گا، نیلامی کے ذریعے ڈیڑھ ارب غیر فعال اکاؤنٹس کو فروخت کرنے کی منصوبہ بندی کی جا رہی ہے۔

رپورٹ کے مطابق یہ اکاونٹس کی نیلامی سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے لیے آمدن بڑھانے کے منصوبوں کا ایک حصہ ہے۔ ایلون مسک نے دعوی کیا تھا کہ ان کے ٹوئٹرسنبھالنے کے بعد اشتہارات کی کمی سے ٹوئٹر کو یومیہ 40 لاکھ ڈالر کا نقصان ہو رہا ہے۔

جس کے بعد سے ایلون مسک آمدن بڑھانے کے مختلف طریقوں سے آمدن بڑھانے کی کوشش کر رہے ہیں، ان میں بلیو ٹک چیک مارکس کی مد میںصارفین سے ہر ماہ آٹھ ڈالر وصول کرنا بھی شامل ہے

اور اب غیر فعال اکاؤنٹس سے منسلک منفرد یوزرنیم کی آن لائن نیلامی سے، آمدن کے ایسے ذرائع بڑھ سکتے ہیں جنہیں پہلے استعمال نہیں کیا گیا۔ اگرچہ 1.5 ارب غیر استعمال شدہ ہینڈلز میں سے صرف ایک چھوٹے سے حصے کی ممکنہ طور پر کوئی اہم قیمت ہو سکتی ہے۔

نیویارک ٹائمز کی جانب سے ٹوئٹر اکاونٹس کی نیلامی کی خبر دی گئی ہے، لیکن اس بارے میں کوئی تصدیق نہیں ہو سکی کہ کیا ٹوئٹر سچ میں ایسا کوئی منصوبہ رکھتا ہے یا نہیں۔

یہ بھی واضح رہے کہ ایلون مسک پہلے ہی یہ اعلان کر چکے ہیں کہ کمپنی ان اکاؤنٹس کو ڈیلیٹ کر دے گی جنہوں نے طویل عرصے سے ٹوئٹ یا لاگ ان نہیں کیا۔

50% LikesVS
50% Dislikes
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com