روزنامہ یوتھ ویژن کی جانب سے تمام اہل اسلام کو دل کی اتہا گہرائیوں سے عیدالفطر 2024 مبارک ہو اسلامیہ یونیورسٹی بہاول پور کے زیر اہتمام دسویں بین الاقوامی سیرت النبی ﷺکانفرنس کا انِقعاد وہیل چیئر ایشیا کپ: سری لنکن ٹیم کی فتح حکومت کا نیب ترمیمی بل کیس کے فیصلے پر نظرثانی اور اپیل کرنے کا فیصلہ واٹس ایپ کا ایک نیا AI پر مبنی فیچر سامنے آگیا ۔ جناح اسپتال میں 34 سالہ شخص کی پہلی کامیاب روبوٹک سرجری پی ایس او اور پی آئی اے کے درمیان اہم مذاکراتی پیش رفت۔ تحریِک انصاف کی اہم شخصیات سیاست چھوڑ گئ- قومی بچت کا سرٹیفکیٹ CDNS کا ٹاسک مکمل ۔ سپریم کورٹ پریکٹس اینڈ پروسیجر ایکٹ کے خلاف دائر درخواستوں پر آج سماعت ہو گی ۔ نائیجیریا ایک بے قابو خناق کی وبا کا سامنا کر رہا ہے۔ انڈونیشیا میں پہلی ’بلٹ ٹرین‘ نے سروس شروع کر دی ہے۔ وزیر اعظم نے لیفٹیننٹ جنرل منیرافسر کوبطورچیئرمین نادرا تقرر کرنے منظوری دے دی  ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں وزارت داخلہ کے قریب خودکش حملہ- سونے کی قیمت میں 36 ہزار روپے تک گر گئی۔ آئی ایس پی آر نے10 اپریل کوبہاولنگر میں پیش آنے والے واقعے کی انکوائری کا مطالبہ کر دیا وفاقی حکومت نے ترقی کو تیز کرنے کے لیے بینک فنانسنگ کے لیے زراعت، چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری اداروں (SMEs) اور انفارمیشن ٹیکنالوجی (IT) جیسے شعبوں کو ترجیح دی ہے2024 ایشیائی ترقیاتی بینک نے رواں مالی سال 2024 کی رپورٹ شائع کردی بھارتی عدالت نے کرپشن کیس میں دہلی کے 55 سالہ وزیراعلیٰ کیجریوال کی گرفتاری کو چیلنج کرنے والی درخواست مسترد کر دی۔ عیدالفطر2024 میں کراچی والوں کو عید کے روز بھی پانی کے بحران سے کوئی چھٹکارا نہ مل سکا سال 2024 میں غیرمتوقع اسٹرابیری کی فصل نے برکینا فاسو کا ‘سرخ سونا’ گھمایا وزیر اعظم شہباز اور ولی عہد سلمان نے پاکستان میں 5 ارب ڈالر کی سعودی سرمایہ کاری کو تیز کرنے پر اتفاق کیا ہے۔ سال 2024 کا وزیراعظم محمد شہباز شریف کا اپنے وفد کے ہمراہ عمرے کی ادائیگی لاہور ہائیکورٹ کے جج سے بدتمیزی پر وکیل کو 6 ماہ قید کے ساتھ 1،00،000جرمانہ ک سزا کا حکم

’’ ڈرائی آئی ‘‘کا مرض، بروقت علاج سے آنکھوں کا نور بچائیں

اگر آپ کی آنکھیں جلتی رہتی ہیں یا مسلسل بے چینی محسوس کرتی ہیں، تو آپ کو ایسی حالت ہو سکتی ہے جسے خشک آنکھ Dry Eyesکہا جاتا ہے۔ آپ اکیلے نہیں ہیں – لاکھوں پاکستانی  اس مرض میں مبتلا ہیں جب آپ کی آنکھیں گیلے رہنے کے لیے  کافی نمی پیدا نہیں کرتی ہیں جس کے باعث آنکھوں میں جلن خارش اور irritation ہو تو اس کیفیت کو ڈرائی آئی قرار دیا جاتا ہے، نمی  آنکھوں کی حفاظت اور انہیں نم رہنے دینے میں کلیدی کردار ادا کرتی ہے۔ لیکن اگر آنکھیں کافی نمی نہیں بناتی ہیں تو آنکھوں کی سطح کو سوزش اور نقصان ہو سکتا ہے۔

خشک آنکھ کی علامات

دھندلا پن، خاص طور پر پڑھتے وقت

آنکھوں میں کھرچنے والا اور سخت احساس

آنکھوں میں یا اس کے ارد گرد بلغم

سرخ یا جلن والی آنکھیں ۔خاص طور پر ہوا میں یا دھوئیں کے قریب

آنکھوں میں بہت زیادہ آنسو

کانٹیکٹ لینس پہننے پر درد

ذیابیطس ، شوگر کا آنکھ کی خشکی میں کردار 

جرنل آف اوپتھلمولوجی میں شائع ہونے والی ایک تحقیق کے مطابق، خشک آنکھ (یا خشک آنکھ کا سنڈروم) ان لوگوں میں عام ہے جن کو ذیابیطس ہے: 65 سال سے زیادہ عمر کے ذیابیطس کے شکار لوگوں میں اس کا پھیلاؤ 15% سے 33% تک ہےخشک آنکھ کے واقعات HbA1C کی سطح سے منسلک ہیں: A1C جتنا زیادہ ہوگا، خشک آنکھ کے واقعات اتنے ہی زیادہ ہوں گے۔

 ذیابیطس اور ریٹینوپیتھی 

ہائی بلڈ شوگر کی سطح خلیوں میں سوربیٹول کے جمع ہونے کا باعث بن سکتی ہے جس کے نتیجے میں آنسو کے غدود کو نقصان پہنچتا ہے۔

خشک آنکھ کی تشخیص کیسے کی جاتی ہے؟

آنکھوں کا ڈاکٹر آنکھوں کے جامع امتحان کے حصے کے طور پر خشک آنکھ کی جانچ کر سکتا ہے۔ یہ آنکھوں کے قطروں کے ساتھ پتلیوں کو پھیلا کر کیا جاتا ہے۔

ڈاکٹر یہ دیکھنے کے لیے چیک کرتا ہے کہ آیا آپ کافی آنسو بنا رہے ہیں۔خشک آنکھ کی کبھی کبھار علامات کا علاج اوور دی کاؤنٹر آئی ڈراپس سے کیا جا سکتا ہے۔ آپ ان کو جتنی بار ضرورت ہو استعمال کر سکتے ہیں۔  

احتیاطی تدابیر

 دھواں، ہوا، اور ایئر کنڈیشنگ سے بچیں.

اپنے گھر میں ہوا میں نمی شامل کرنے کے لیے ہیومیڈیفائر کا استعمال کریں۔

جب آپ گھر سے باہر ہوں تو دھوپ کے چشمے پہنیں۔

ہرقسم کی اسکرین کے وقت کی مقدار کو محدود کریں اور جب آپ کمپیوٹر پر ہوں تو وقفے لیں۔

وافر مقدار میں پانی پی کر ہائیڈریٹ رہیں۔

اومیگا 3 فیٹی ایسڈز کے لیے فیٹی مچھلی یا flexseed کو اپنی غذا میں شامل کریں یا ڈاکٹر سے اومیگا 3 فیٹی ایسڈ سپلیمنٹ یا وٹامنز لینے کے بارے میں بات کریں۔

اپنی خوراک میں وٹامن اے کے ذرائع کو شامل کرنا یقینی بنائیں – سبز پتوں والی سبزیاں، ٹماٹر، سرخ مرچ، دودھ اور انڈے بہترین ذرائع ہیں

50% LikesVS
50% Dislikes

اپنا تبصرہ بھیجیں

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com